تحلیل پلان فرهنگسرا و ورزشیتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت فرهنگسرا بهمن

پاورپوینت بررسی فرهنگسرا بهمن به همراه پلان ها و تصاویر

کد محصول : C2

فرهنگسرای بهمن یکی از فرهنگسراهای تهران است که در تاریخ ۲۱ شهریور ۱۳۷۰ آغاز به‌کار کرده‌است. این فرهنگسرا نخستین فرهنگسرای تهران است که در جنوب پایتخت در مکان سابق کشتارگاه تهران برپا شده‌است و در منطقه ۱۶ شهرداری تهران واقع گردیده‌است. در حال حاضر آدرس فرهنگسرا میدان راه‌آهن، میدان بهمن می‌باشد و این فرهنگسرا دارای مساحتی بیش از ۵ هزار متر مربع است. امکانات فرهنگی و هنری، ورزشی و مذهبی و آموزشی برای گروه‌های سنی مختلف در این فرهنگسرا وجود دارد.

به عنوان يكي از مراكز فرهنگي تاثير‌گذار، مجري بسياري از برنامه هاي كلان فرهنگي هنري سازمانها و نهادها ميباشد و نخستین نمونه هنرکده غیرمحلی است که در زمانی کوتاه، موقعیت ممتاز فرهنگسرای مادر را یافت و الگوی فرهنگسراهای دیگری در تهران و شهرهای دیگر شد.

lپیدایش فرهنگسرای بهمن تحولی بود در جهت ایجاد مرکزی فرهنگی با هویتی تازه اما زود آشنا و همه پسند . تبدیل کشتارگاه قدیمی تهران به مکانی برای فراگیری هنر و تشویق به آفرینش هنری همراه با تلقی تازه ای بود از اشتغال به هنر و حضور در هنرکده .تعبيه امكانات كامل فرهنگي هنري ، ورزشي، مذهبي و آموزشي سبب گرديده تا تمامي گروههاي سني بتوانند از برنامه هاي متنوع فرهنگسرا بهره مند شوند. فرهنگسراي بهمن به عنوان مادر فرهنگسراي كشور بوده و زير نظر سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران فعاليت مي‌كند.

فرهنگسراي بهمن همواره پيشگام در برنامه‌ريزي‌هاي كلان فرهنگي هنري نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بوده است. چرا كه حضور مداوم مقامات عاليرتبه ‌مملكتي در اين فرهنگسرا تاكيد براهميت استراتژيكي و نقش و جايگاه والاي آن دارد. این فرهنگسرا روزانه پذیرای جمع کثیری از شهروندان است که با بهره مندی از امکانات متنوع و گوناگون آن به این مرکز مراجعه می نمایند و با عنایت به ویژگی های منحصر به فردی که از آن برخوردار است هر یک از واحدهای آن به لحاظ وسعت مکان و کیفیت برنامه ها با یک مرکز فرهنگی بزرگ برابری می کند.

 

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت فرهنگسرای بهمن
  • قیمت محصول: 10 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 55
  • حجم فایل: 14 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت فرهنگسرای بهمن، تحلیل و بررسی فرهنگسرای بهمن، دانلود پاورپوینت تحلیل و بررسی فرهنگسرای بهمن، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، فرهنگسرا بهمن، پاورپوینت تحلیل و بررسی فرهنگسرای بهمن، پاورپوینت نمونه موردی، معماری، بررسی فرهنگسرای بهمن، تحلیل فرهنگسرای بهمن، پاورپوینت بررسی فرهنگسرای بهمن، پاورپوینت تحلیل فرهنگسرای بهمن، پاورپوینت فرهنگسرای بهمن، فرهنگسرای بهمن، تحلیل و بررسی فرهنگسرای بهمن، پاورپوینت فرهنگسرای بهمن، فرهنگسرا بهمن، فرهنگسرا بهمن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن