پاورپوینت مواد و مصالحتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت طراحی سازه های فضاكار

پاورپوینت طراحی سازه های فضاكار به همراه نمونه موردی و تصاویر

کد محصول :P9

سازه های فضایی شکلهای هندسی منظمی هستند که در کنار یکدیگر تکرار شده و با اتصال مکرر این اجزا شبکه ای مستحکم و یکپارچه با ساختاری سه بعدی ایجاد می کنند . این اجزا از المانهای طولی( با مقطع های مربعی ، دایره ای ، مثلثی و …( سازه های فضایی بعلت پخش نیرو در جهات مختلف از استحکام توام با سبکی استثنایی برخوردار می یاشد. به نحوی که وزن آنها 35% از سازه های متداول کمتر است.

شکل منتظم سازه های فضایی نمای خوش آیندی را عرضه می دارد که به لحاظ معماری با ارزش می باشد و از این روست که بسیاری از معماران در سالنها و مراکز اجتماعات و غیره از سقف کاذب استفاده نکرده و خود سازه را به نمایش می گذارند. دراین نوع معماری سازه فضایی به گونه ای طراحی و تولید می شود که پس از اجرا نمای بیرونی و داخلی سازه بصورت کمانی از دایره می باشد.

سازه فضاکار یک سیستم خرپای سه بعدی است که دهانه‌ های آن در دو جهت گسترش یافته‌اند و اعضای آن فقط تحت تأثیر کشش و فشار قرار دارند. این سازه‌ها از مدول‌ های یکسان و تکرار شونده با لایه‌ های موازی در بالا و پایین (مشابه میله‌ های فوقانی و تحتانی خرپا) تشکیل می‌ گردند.سازه فضاکار، به مجموعه سازه‌ های مشابهی اطلاق می‌ شود که شامل شبکه‌ ها، طاقها، برجها، شبکه‌های کابلی، سیستم‌ های پوسته‌ای و غشایی، سازه‌ های تا شونده و ترکیبات کش بستی می‌ شود.

سازه های فضاکار از اجزای خرپا مانند سبک و محکم تشکیل شده از پایه‌ هایی که در یک الگوی هندسی در کنار هم قرار گرفته‌اند.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت طراحی سازه های فضاكار
  • قیمت محصول: 10 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 43
  • حجم فایل: 7 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت طراحی سازه های فضاكار همراه نمونه موردی، پاورپوینت طراحی سازه های فضاكار همراه نمونه موردی به همراه پلان ها و تصاویر، پاورپوینت طراحی سازه های فضاكار، طراحی سازه های فضاكار، پاورپوینت طراحی سازه های فضاكار همراه نمونه موردی و تصاویر، سازه های فضایی، شکلهای هندسی منظمی، شکل منتظم سازه های فضایی، پاورپوینت طراحی سازه های فضاكار همراه نمونه موردی، پاورپوینت طراحی سازه های فضاكار، سازه های فضاكار

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن