پاورپوینت خلاصه کتب معماری

انواع تحقیق در کارشناسی ارشد و مقاله نویسی

مقاله نویسی

پاورپوینت انواع تحقیق در کارشناسی ارشد و مقاله نویسی

کد محصول : B18

تحقیق راهی برای کشف حقیقت…فرایند منظم به منظور جستجو و کشف حقیقت …تحقيق فرايندي است برنامه ريزي شده، هوشيارانه، نظام مند (systematic ) و قابل اعتماد براي يافتن حقايق يا فهم عميق مسايل.

تحقیق کمی: فرایندی رسمی، عینی ونظامدار است که درآن از داده های عددی به منظور کسب اطلاعات در باره ی دنیا استفاده می شود. زیر بنای فلسفی آن پوزیتیویسم است (ابژکتیو)

تحقیق کیفی: رویکردی نظامدار تعاملی و ذهنی است که به منظور توصیف تجارب زیسته افراد و معنی بخشیدن به انها بکار می رود. زیربنای فلسفی ناچرالیسم و تفسیری، انسانگرایی است.(سابژکتیو)

رویکرد تحقیق استقرایی است که طی آن پژوهشگر سعی در یافتن فرایندهایی دارد که انسان (بیمار و…) در هنگام مواجهه با یک پدیده در صحنه اجتماعی با ان برخورد می کند.

  • بر مشاهده و ارتباطات شهودی میان متغیرها تاکید دارد.
  • از بررسی و آزمون قضایا در ذهن پژوهشگر یک نظریه (بسترزاد) شکل می گیرد.
  • لزوما و همیشه منجر به شکل گیری نظریه نمی شود
  • فرایند سازگاری در بیماران مبتلا به سرطان پستان ماستکتومی شده

—تحقیق همبستگی بررسی نظام مند روی ارتباطات بین دو یا چند متغیر است که ارتباط بین انها در نظریه عنوان شده یا در عمل مشاهده شده اند. پژوهشگر نوع ارتباط(مثبت و منفی) و شدت  یا قدرت ان را تعیین می کند. —هدف: بررسی و توضیح ماهیت ارتباط است . به رابطه علیتی کاری ندارد. —مطالعات همبستگی تولید کننده فرضیه برای انجام مطالعات شبه تجربی و تجربی اند.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: انواع تحقیق در کارشناسی ارشد و مقاله نویسی
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 42
  • حجم فایل: 2 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت انواع تحقیق در کارشناسی ارشد و مقاله نویسی، پاورپوینت خلاصه کتاب انواع تحقیق، کارشناسی ارشد، مقاله نویسی، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت کتاب معماری، پاورپوینت انواع تحقیق در کارشناسی ارشد و مقاله نویسی، پاورپوینت انواع تحقیق، پاورپوینت انواع پژوهش، کارشناسی ارشد، تحقیق در مقاله نویسی

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن