پاورپوینت خلاصه کتب معماری

پاورپوینت خلاصه کتاب معنویت در هنر

پاورپوینت خلاصه کتاب معنویت در هنر

کد محصول : B14

واسیلی کاندینسکی (۱۸۶۶ ـ ۱۹۴۴).  یک نقاش و نظریه‌پرداز هنری روس بود.به سبب ذهن پربار و زبان نومایه‌اش، یکی از شخصیت‌های اثرگذار در هنر سدهٔ بیستم به‌شمار می‌آید.عموماً، او را پیشگام نقاشی انتزاعی می‌دانند. نخستین‌بار یک نقاشی کاملاً انتزاعی با آبرنگ کشید (۱۹۱۰)کشف خارق العاده او در زبان تصویری، همچنین توانایی بی حد او در زمینه انتزاع، جایگاه رفیعی برایش در هنر معاصر فراهم کرده است. انتزاع کاندینسکی به سبب تلفیق روح و ماده، هنوز هم متفاوت و یگانه جلوه می کند.
او در سال ۱۹۲۱ آکادمی علوم هنری را تاسیس کرد اما مدتی بعد به علت وجود فضای حاکم رژیم کمونیستی روسیه، آزادی فعالیت های هنری تحت فشار قرار گرفت، در نتیجه او مجبور به ترک روسیه شد.

واسیلی کاندینکی ، هنرمند بزرگ روسی در حالی به نقاشی روی آورد که سنین جوانی را کاملا پشت سر گذاشته بود . او در این هنگام به درجه استادی در حقوق رسیده بود، اما آن را رها کرد و به فراگیری نقاشی پرداخت.نخستین آثارش که از هال و هوای اکسپرسیونیستی برخوردار است، با موضوع منظره است. ترکیب بندی های ساده ، بدون نوآوری خاص و البته از نظر رنگی دارای کیفیتی قابل توجه.از سال 1900 به بعد کم کم آثارش جنبه ای شخصی می یابد و می توان در آنها سبک خاص و ویژه او را مشاهده کرد. بیشتر جاها از نقطه گذاری استفاده شده و رنگها هم شفاف و درخشان هستند. نقاشی ها دارای موضوع و روایت بوده و شبیه تصاویری از زندگی مردم هستند.

به طور قطع در این دوران ، کاندینسکی مشغول مطالعه و کسب معلومات گوناگون بوده است. دوره بعدی آثار، مربوط به 1910-11 است که از اهمیتی ویژه برخوردار است. مهمترین مشخصه این دوره آثار کاندینسکی، استفاده از رنگهای درخشان است که مانند موسیقی دارای ضرباهنگ متنوع و پرشوری است. نقاشی ها یادآور مناظر طبیعی هستند. رنگها درخشان و ناب با تنوع فراوان در کنار هم و روی هم به توسط ضربه ها و حرکت های نرم و بازیگوشانه قلمو قرار گرفته و مالیده شده اند.

ترکیب بندی این آثار بسیار فعال ، پویا و نوجو است . فرم و رنگ هر دو ارزش فراوان و البته برابر دارند.مسلما آنچه شالوده تفکر و اندیشه کاندینسکی محسوب می شود در همین دوران شکل گرفته است. در ضمن کتاب وی با نام «معنویت در هنر» در همین دوران نوشته شده و گروه سوار آبیفام  نیز در خلال همین سالها تشکیل شده است.آزادی و بدعت کاندینسکی در بکار بردن رنگ و فرم نشان از تحولی مهم و بنیادی در ذهنیت هنرمند اوست.

درخشش و تلون فراوان رنگها با احساس موسیقی ای که از درون آنها برمی خیزد، بویژه در هنگام قرار گرفتنشان و اینکه در جهت معرفی و نمایش هیچ شکل جسمانی و مشخصی قرار ندارند، نشان از اندیشه ژرفی دارد که هنرمند در پس کارهایش قصد بیان آن را داشته است.مهمترین نکته ای که کاندینسکی در بیان اندیشه اش به آن تأکید دارد این است که هنر و نقاشی باید پاسخی به نیازهای درونی باشد. این راه اصلی برای هنر است. چنانکه می گوید:

« هنر در شمار زندگی معنوی است و یکی از توانا ترین پیکانهای آن محسوب می شود.»

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت خلاصه کتاب معنویت در هنر
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 43
  • حجم فایل: 3 مگابایت

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

کتاب معنویت در هنر، خلاصه کتاب معنویت در هنر، دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب معنویت در هنر، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت خلاصه کتاب معنویت در هنر، دانلود کتاب معنویت در هنر، پاورپوینت معنویت در هنر، پاورپوینت نمونه موردی، معماری، کتاب های معماری، کتب معماری، خلاصه کتاب معنویت در هنر واسیلی کاندینسکی، واسیلی کاندینسکی، کتاب معنویت در هنر، معنویت در هنر کاندینسکی، معنویت در هنر، خلاصه کتاب معنویت در هنر، پاورپوینت خلاصه کتاب معنویت در هنر، پاورپوینت خلاصه کتاب معنویت در هنر، کتاب معنویت در هنر، کتاب معنویت در هنر

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن