پاورپوینت خلاصه کتب معماری

پاورپوینت خلاصه کتاب تاریخ مهندسی در ایران

پاورپوینت خلاصه کتاب تاریخ مهندسی در ایران

کد محصول : B20

اين اثر گرانبها در حوزة فناوري و دانش مهندسي ايران كه نمادي از سهم ارزشمند ايرانيان در پي افكندن بنيان هاي دانش مهندسي در جهان است حاصل پژوهش هاي ارزندة:

“پروفسور دكتر مهدي فرشاد“ استاد پيشين دانشگاه شيراز و استاد كنوني دانشگاه زوريخ بوده، مشتمل بر 14 فصل اصلي با عناوين زير، يك فصل پاياني و همچنين پيوست ها، كتابنامه و تصاوير است. نويسندة ارجمند كتاب كه خود دانشمندي برجسته و از افتخارات ايران زمين است در قالب پژوهشي ارزنده و دفتري مستوفا كار تأليف كتاب مورد نظر را به شايستگي به انجام رسانيده است. آنچه نويسنده دانشمند اين كتاب به آن پرداخته سرگذشت فن و مهندسي در ايران و سير تكامل آن در طول هزاران سال است. وي كوشيده است تا با شرح اختراعات و اكتشافات و نوآوري هاي مهندسان ايراني، نقش ارزنده تمدن ايران و ايرانيان را  در پيشرفت دانش بشري در جهان به اثبات رسانده و بهره مندي ديگر ملل جهان از توانمندي هاي مهندسان ايراني را بيان دارد.

مهندس از نظر لغوی به معنی اندازه گیرنده و عالم علم هندسه و اشکال است . همچنین به معانی اندازه گیر درکاریز و بنا و زمین و جز ان و سنگ تراشی و نجاری و معماری و متخصصص در ایجاد طرح ها و کارهای ساختمانی و معماری ،راهسازی، کشاورزی و یا ساختمان انواع ماشین نیز امده است . با این توضیح، تاریخ مهندسی بشر از همان آغاز حیات وی بر روی زمین است که برای به دست  آوردن غذا ،لباس و دفاع از خود نیاز به ابزارهای ساده ای داشت. کشف مواد اولیه و نحوه کارایی آنها زیربنای ساخت و سازهای پیشرفته تر شد. اولین ابزارهایی که انسان برای رفع نیازهای اولیه اش ساخت در دراز مدت تغییر و تحولاتی شگرف پیدا کرد اما همچنان انسان برای رفع نیازهای اولیه خود دست به اختراعات و اکتشافات می زند و ابزارهای پیشرفته تر می سازد که گاه جنبه تجملی و زیبا افرینی دارد.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت خلاصه کتاب تاریخ مهندسی در ایران
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 33
  • حجم فایل: 2مگابایت

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت خلاصه کتاب تاریخ مهندسی در ایران، خلاصه کتاب تاریخ مهندسی در ایران، کارشناسی ارشد، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت کتاب معماری، پاورپوینت خلاصه کتاب تاریخ مهندسی در ایران، کتاب تاریخ مهندسی در ایران، پاورپوینت خلاصه کتاب تاریخ مهندسی در ایران، پاورپوینت خلاصه کتاب تاریخ مهندسی در ایران، خلاصه کتاب تاریخ مهندسی در ایران، کارشناسی ارشد، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن