پاورپوینت خلاصه کتب معماری

پاورپوینت خلاصه کتاب محوطه سازی از کانسپت تا اجرا

پاورپوینت خلاصه کتاب محوطه سازی از کانسپت تا اجرا

کد محصول : B19

قدم اول در ایجاد طرح های معماری در فضاها و محوطه ها، توجه به پارامترهای مکانی و اهداف و احتیاجات بالقوه کسانی است که از این مکان ها استفاده می کنند. نتایج این تحقیقات در قالب یک برنامه نوشته شده، فهرست یا تحلیل مکانی ارائه می شود. مرحله بعد در پروسه طراحی توجه به کانسپت و یا همان تصور و مفهوم در محوطه سازی است که مجموعه طرح ها و ایده ها پیرامون چگونگی طراحی و بهبود وضعیت استفاده از یک فضای خاص را در بر می گیرد. در اغلب موارد این ایده ها نتیجه تحقیقات و بررسی های انجام گرفته است. اما گاهی اوقات طرح ها و ایده ها قبل از تحقیقات شکل می گیرند و متعاقب بررسی های انجام شده، تغییراتی در آنها اعمال می شود.

کانسپت یا همان ایده های ذهنی در سطوح مختلف روی میدهند. اما از آنجا که سر آغاز هر ایده و مفهومی خلاقیت و هنر تجسم ذهنی است، بنابراین لازم است قبل از شرح این سطوح قدری به بررسی پروسه خلاقیت و شرح این مفهوم که این ایده ها از کجا می آیند بپردازیم.

گاهی اوقات ترس از مواجه شدن با تازگی ها و دایع و یا عادت به بدیهیات منجر به تکیه و تاکید طراح بر به کارگیری راهکارهای ساده و پیش پا افتاده می شود. اولین پیامد ریسک گریزی، یکنواختی و یا همان تکرار بی نتیجه طرح های پیشین است. هیچ ایده ای به ذات خود اشتباه نیست و این شرایط مکانی و زمانی موجود است که گاهی باعث می شود برخی ایده ها نادرست جلوه کنند به عبارتی می بایست به ایده ها اعتماد کرد و با رویه تفکر خلاق سعی در تعدیل و به روز کردن آن ها نمود. احساسات و نگرش هایی که مانع از تفکر ایده آل هستند می بایست کنار گذاشته شود.

مفاهیم فلسفی به بیان تصویر، هدف و یا ماهیت زیرساختی پروژه می پردازند. این مفاهیم بسیار گسترده، فراگیر و متفکرانه هستند. برخی از آن ها بدون مرز، کلی و تعمیم پذیرند. به عنوان مثال این عقیده که آیا هر محلی ذاتا قابلیت تبدیل شدن به محوطه را دارد یا نه، در رده مفاهیم فلسفی و گسترده قرار می گیرد که این مفهوم جو یا روح رایج هر محل نام دارد. طراح می بایست این جو را کشف و تعریف کند، شرایط منحصر به فرد و در مواردی خارق العاده محل را دریابد، نشانه ها را در ارتباط با کاربردهای مطرح شده و فرم طرح تفسیر کند و در نهایت جو محل مورد نظر را مشخص کند.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت خلاصه کتاب محوطه سازی از کانسپت تا اجرا
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 52
  • حجم فایل: 12مگابایت

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت خلاصه کتاب محوطه سازی از کانسپت تا اجرا، پاورپوینت خلاصه کتاب محوطه سازی از کانسپت تا اجرا، کارشناسی ارشد، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت کتاب معماری، کتاب محوطه سازی از کانسپت تا اجرا، خلاصه کتاب محوطه سازی از کانسپت تا اجرا، دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب محوطه سازی از کانسپت تا اجرا، پاورپوینت خلاصه کتاب محوطه سازی از کانسپت تا اجرا

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن