تحلیل پلان مهدکودکتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت تحلیل پلان مهد کودک لهستان همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل پلان مهدکودک خارجی

تحلیل پلان مهد کودک لهستان

کد محصول: V6

مهد کودک ورشو لهستان سازه با چشم انداز اطراف و ساختمان های کم ارتفاع سازگار شده است. معماران مجبور بودند تمام عملکردهای لازم برای یک مهدکودک کوچک را در یک زمین باریک محدود قرار دهند، به همین دلیل است که محوطه بیرونی با زمین بازی یک چالش بزرگ بود. همه اینها در حالی به دست آمده است که بیش از 70 درصد از منطقه نرم را حفظ کرده است.

کار با یک سازه ساختمانی در یک زمین باریک مانند بازی با بلوک های چوبی اسباب بازی زمانی بود که تخیل و خلاقیت تحریک می شود. مجموعه معمولی از چندین بلوک چوبی به ما این امکان را می‌دهد که ترکیب‌های زیادی را ترتیب دهیم و بهترین شکل ساختمانی مناسب را پیدا کنیم که فشرده‌تر به نظر می‌رسد. این پروژه فرض می کند که ساختمان بلوک به چندین قسمت کوچکتر که کمی در یک ردیف با یکدیگر جابجا شده اند شکسته شود. به لطف این، ما موفق شدیم از یک طرح باریک و طولانی حداکثر استفاده کنیم.

یک مزیت اضافی روکش های چوبی است. نمای چوبی ساختمان را گرم می کند و به ذخیره گاه طبیعی محلی اشاره دارد. ساختمان دو طبقه کاملاً برای کودکان معلول مناسب سازی شده بود. مهدکودک از طریق یک طرح عملکردی واضح با نیازهای جوانترین کاربران سازگار شد. اتاق‌های آموزشی و بازی، حمام، رختکن، امکانات پذیرایی و اداری و همچنین اتاق‌های فنی در بلوک‌های موضوعی قرار دارند، علاوه بر این، مناطق عملکردی مختلف با رنگ‌های زنده دیوار و گرافیک طبیعت به زون‌ها تفکیک شده‌اند. هر اتاق به طور جداگانه با انتخاب مناسب رنگ و طرح برخورد شده است. در این پروژه هنر خیابانی رنگارنگ با اشاره به طبیعت و پرندگان ظاهر شد.

تحلیل پلان مهد کودک لهستان

————————————————————————————————————————————————————————-

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل پلان مهد کودک لهستان همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 30
  • حجم فایل: 3 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل پلان مهد کودک لهستان همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان مهد کودک لهستان همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان مهد کودک لهستان همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان مهد کودک لهستان همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل پلان مهد کودک لهستان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن