تحلیل پلان اداری و تجاریتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت برج هرست نورمن فاستر

پاورپوینت برج هرست نورمن فاستر به همراه پلان ها و تصاویر

کد محصول : F6

نورمن رابرت فاستر Baron Foster of Thames Bank –متولد ۱ ژوئن ۱۹۳۵، یک معمار انگلیسی است. شرکت نورمن فاستر و شرکا متعلق به او در زمینه طراحی و فناوری های نوین معماری در سطح بین المللی از شهرت بسیاری برخوردار است. او مدیر موسسه نورمن فاستر است. موسسه او از تفکرات و تحقیقات بین رشته ای پشتیبانی می کند تا به معماران، طراحان و مهندسین شهرسازی در پیش بینی آینده کمک برساند. موسسه که در ژوئن سال ۲۰۱۷ تاسیس شد در مادرید واقع شده است و در سطح جهانی فعالیت می کند.

او یکی از فعالترین معماران هم نسل خود در بریتانیا است. در سال ۱۹۹۹، او جایزه معماری Pritzker که به جایزه نوبل در زمینه معماری مشهور است را به خود اختصاص داد. در سال ۲۰۰۹، نیز برنده جایزه The Prince of Asturias در زمینه هنر شد. همچنین در سال ۱۹۹۴ مدال طلای AIA را از آن خود کرد. پس از بازگشت به انگلستان در سال ۱۹۶۳ او گروهی به نام گروه ۴ به همراه ریچارد راجرز، سو برامول و جورجی و وندی چسمن در زمینه معماری تشکیل داد. جرجی چسمن (بعدها ولتون) تنها فردی در گروه بود که آزمون RIBA را با موفقیت پشت سر گذاشته بود. حضور او در گروه به آن ها این امکان را داد تا مستقلا در زمینه معماری فعالیت کنند. تیم ۴ به سرعت توانست در زمینه طراحی صنعتی با استفاده از فناوری های نوین به شهرت دست یابد.

برج هرست (Hearst Tower)، نخستین ساختمان اداریِ بلند مرتبه ی “سبز” در نیویورک که معماری پایدار در آن رعایت شده است که مهارت و هوشی را یادآوری می کند که فاستر و همکارانش را به سمت طراحی ضد کلیشه ای و نوآورانه سوق می دهد. این پروژه در واقع موقعیت بسیار استثنایی برای یک آرشیتکت انگلیسی به نام “نورمن فاستر” بود که همواره به عنوان ارائه دهنده طرح های مدرن شهرت داشته است . همزمانی این پروژه با پروژه اصلی بسیار جالب بود چرا که قرار براین گردید که ساختمان دیگری به ارتفاع سي و شش طبقه بر روی سقف آسمان خراش اصلی که همانا برج هرست می باشد و در سال 1928 ساخته شده بود بنا شود. راه حل آقای فاستر از این قرار بود که نمایی بتونی ساختمان اصلی دچار هیچگونه تغییری نشود ولی بخش میانی و هسته مرکزی ساختمان را به گونه ای بتراشد که یک کانال یا پاساژ کاملا پهناوری ایجاد شود و به دنبال آن با استفاده از ستون های کاملا بزرگ بتونی و فلزی برج جدید را در آن ایجاد کند.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت برج هرست نورمن فاستر
  • قیمت محصول: 15 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 43
  • حجم فایل: 4 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت برج هرست نورمن فاستر، تحلیل نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، دانلود پاورپوینت برج هرست نورمن فاستر، پاورپوینت نمونه موردی، پاورپوینت برج هرست نورمن فاستر، معماری پایدار، برج هرست نورمن فاستر، پاورپوینت برج هرست، نورمن فاستر، پاورپوینت برج هرست نورمن فاستر به همراه پلان ها و تصاویر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن