پاورپوینت ابنیه تاریخی ایران

پاورپوینت بررسی معماری روستای کندوان

پاورپوینت بررسی معماری روستای کندوان به همراه پلان و تصاویر

کد محصول : A24

در اثر فعل و انفعالات آتشفشاني كوه سهند، توده ها و گدازه هاي مذاب بوسيله باد، برف و باران در طي هزاران سال شكل گرفته و به فرم كران درآمده است. نخستين ساكنان روستا، ساكنان روستايي بنام حيله وركه در 2 كيلومتري غرب كندوان قرار داشته بوده اند، كه براي در امان ماندن از يورش مغولها (قرن 7 هجري) به دشتي در مقابل كندوان فعلي مهاجرت كردند و در طول تاريخ كرانها را با تيشه هاي دستي حفاري كردند و ساكن شده اند. روستاي كندوان در شمال شرق ايران، در استان آذربايجان شرقي، در 62 كيلومتري جنوب غربي تبريز و 22 كيلومتري جنوب اسكو واقع شده است.

—روستاي كندوان سومين روستاي صخره اي جهان است 2 روستاي ديگر كه يكي در كاپادوكياي تركيه و ديگري در داكوتاي امريكا قرار دارند. اما كندوان تنها روستاي صخره ايست كه هنوز مردم در آن زندگي مي كنند. —معاش مردم كندوان عموماً از راه دامداري، كشاورزي و تا حدودي صنايع دستي است.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت بررسی معماری روستای کندوان
  • قیمت محصول: 10 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات:34
  • حجم فایل: 27 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت بررسی معماری روستای کندوان، نمونه موردی ابنیه تاریخی، پاورپوینت بررسی معماری روستای کندوان، پاورپوینت بررسی معماری روستای کندوان به همراه پلان و تصاویر، پاورپوینت معماری روستای کندوان،

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن