تحلیل پلان هتلتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت بررسی هتل طلوع خورشید در چین

پاورپوینت بررسی هتل طلوع خورشید در چین به همراه پلان ها و تصاویر

کد محصول : H6

 هتل هتل کمپینسکی طلوع خورشید واقع در حاشیه دریاچه یانگی (Yanqi) در اطراف پکن در چین می‌باشد که نمای آن شبیه طلوع خورشید است که از افق سر برمی‌آورد. ساخت این هتل پس از ۲۴ ماه در نوامبر ۲۰۱۴ به اتمام رسید و در فوریه ۲۰۱۵  بطور رسمی افتتاح گردید. این سازه توسط طرح معماری شانگهای هادو (Shanghai Huadu Architect Design)  طراحی شده که ۹ هزار و ۳۰۰ کارگر در ساخت‌ و ساز این هتل فعالیت داشتند.

نوارهای نورانی به صورت دایره‌وار در ارتفاع این ساختمان قرار گرفته و هنگامی که از گوشه به ساختمان هتل نگاه کنید، دایره‌ها به شکل بیضی نمایان می‌شوند که ظاهر آن شبیه لوح فشرده (CD) است که داخل زمین قرار گرفته است.  اما این جذابیت تنها منحصر به ظاهر و نمای سازه هتل نمی‌شود بلکه ویژگی‌ها و قابلیت‌های ابداعی و خلاقانه داخلی این هتل نیز آن را به سازه‌ای متمایز تبدیل کرده است. در این هتل، از گاز طبیعی به‌عنوان سوخت اصلی برای گرمایش و سرمایش ساختمان استفاده می‌شود.

هتلی با طرح طلوع خورشید در پکن افتتاح شده است. این هتل زیبا با نمای خورشیدی و 306 اتاق مجلل در رده برترین هتل های دنیا قرار گرفته است. احداث هتلی با طرح طلوع خورشید در پکن، یک شاهکار معماری در دنیا محسوب می شود. این بنا توسط ژانگ چینگ های از شرکت طراحی معماری “شانگهای هادو” طراحی شده است و شامل 306 اتاق مهمان و سوییت، در کنار اتاق های ملاقات، امکانات تفریحی و تناسب اندام و طیف وسیعی از رستوران ها و کافه ها است.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت بررسی هتل طلوع خورشید در چین
  • قیمت محصول: 18هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 22
  • حجم فایل: 5مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت بررسی هتل طلوع خورشید در چین، دانلود پاورپوینت بررسی هتل، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پاورپوینت بررسی ضوابط و اصول طراحی هتل، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت هتل، بررسی هتل طلوع خورشید در چین، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت هتل، پاورپوینت طراحی هتل، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت هتل، پاورپوینت بررسی هتل طلوع خورشید در چین، معماری، پاورپوینت بررسی هتل، هتل طلوع خورشید چین، پاورپوینت هتل مدرن، معماری معاصر، معماری ساختمان هتل، پاورپوینت بررسی هتل طلوع خورشید در چین

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن