تحلیل پلان هتلتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت بررسی هتل سونگ جیانگ چین

پاورپوینت بررسی هتل سونگ جیانگ چین به همراه پلان ها و تصاویر

کد محصول : H1

تلفيق معماري با طبيعت، آرشیتکت : Atkins، موقعیت مکانی : شانگهای – چین

هتل سونگ جيانگ یکی از بهترین نمونه های اجرا شده در سبک ارگانیک و اکوتک محسوب می گردد. اين هتل که در مكان معدني متروكه ساخته شده است و از جذابترین نقاط گردش گری در چین می باشد. سكونتگاههاي چين گودالهايي هستند كه به صورت دايره ساخته شده اند و روي آن را با شاخ وبرگ پوشانده اند”. كه رفته رفته اين فرم به شكل تكامل يافته و امروزي خودتبديل شده. žمعماري چين از گذشته ارتباط تنگاتنگي با طبيعت داشته و معماري چين با ساخت بناهايي با شكوه همچون ديوار چين، پاگوداها و مجموعه كاخ هاي شهر ممنوعه خود را در سطح جهان اثبات كرده.

žتابستان 2008 چين شاهد برگزاريه المپيك است و اين عاملي مهم در جذب گردشگر خارجي ومطرح شدن هر چه بيشتر اين سرزمين است. :طراحي اين بنا همچون آفرينشيدلنشين، معماري پويا را با طبيعت جاندار تلفيق كرده تا خيال پا به عرصه يجهان واقع گذارد. طرح پيشنهادي ارائه شده توسط شركت اتكينز مي باشد و آنرا مي توان زير شانه اي از سبك هاي ارگانيك و اكوتك ناميد. طرح مذكورتركيبي فوق العاده جذاب و ناگسستني را با محيط پيرامون خود برقرار كرده، ساختمان و سايت آن با هم ادغام شده به گونه اي كه ساختمان با عناصر كاملاً مدرن خود با طبيعت پيرامون تركيب و شكلي واحد به خود گرفته. طرح تا حد زيادي كامل و بي نقص ارائه شده است. هتل در منطقه ي سونگ جيانگ قرار گرفته كه يكي از مناطق گردشگري مهم چين به شمار مي رود. يكي از نكات جالب و حائز اهمتي درباره ي اين هتل محل قرار گيري آن در سايت مي باشد. اين مكان معدني متروكه است كه هتل نيز در همين قسمت جا گذاري شده است. فرم كلي طرح پيشنهادي از طرف شركت اتكينز بسيار ارگانيك و در واقع همسو با طبيعت انتخاب شد.

آبشار قرینه مصنوعی دیگری هم خواهد داشت که از شیشه تشکیل شده و به صورت برجسته در نمای عمارت قرار دارد؛ آبشاری ساخته شده از شیشه و نور که در شب و روز متفاوت به نظر می‌رسد و گویی، همیشه از بالای ساختمان مجموعه تفریحی در حال سرازیر شدن است. این در حالی است که نمای عمارت برای ناظرین درون دره، بی شباهت به سازه سدها نیست و از این دید، آبشار شیشه‌ای، حکم بخشی را در سد خواهد داشت که به آن «گالری» می‌گویند و محل هدایت آب به سمت توربین‌ها و پایین دست سازه است.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت بررسی هتل سونگ جیانگ چین
  • قیمت محصول: 12 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 58
  • حجم فایل: 5مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت بررسی هتل سونگ جیانگ چین، دانلود پاورپوینت هتل سونگ جیانگ چین، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت هتل، پاورپوینت بررسی هتل سونگ جیانگ چین، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت هتل، پاورپوینت هتل چین، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت هتل، بافت شهری، معماری، فناوری معماری، طراحی فضای استراحت گاهی، تکنولوژی مدرن، معماری معاصر، معماری ساختمان هتل، پاورپوینت بررسی هتل سونگ جیانگ چین به همراه پلان ها و تصاویر،

نوشته های مشابه

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن