تحلیل پلان و نمونه موردیپاورپوینت ابنیه تاریخی ایران

پاورپوینت تاثیرات اقلیم بر معماری

پاورپوینت تاثیرات اقلیم بر معماری به همراه نمونه موردی و تصاویر

کد محصول: P16

اهمیت تاثیر اقلیم بر معماری،انجام مطالعات و پژوهش های جامعی را در این زمینه ایجاب می کند. بویژه در کشور ما که تنوع شرایط اقلیمی در آن کاملا مشهود است.انجام تحقیقات گسترده در این زمینه امری اجتناب ناپذیر است.بطورکلی، این پژوهش ها به دو صورت نظری وعملی انجام می گیرد.

دروجه اول، مباحث نظری مربوط به اقلیم و ساختمان،مورد بررسی قرارمی گیرد و در وجه دوم،با بهره جستن از آمار آب و هوایی مناطق مختلف و انجام تقسیم بندی های اقلیمی، همچنین با استفاده از نمونه های ساختمانی مناطق مختلف اقلیمی،آزمایش ها و محاسبات دقیق صورت می گیرد. از آنجا که ازمایش ها عملی در چار چوب وظایف موسسات تحقیاقات ساختمانی انجام می گیرد واین امر تنها با تخصیص بودجه وزمان کافی از سوی سازمانهای مربوطه اماکان پذیر است، همچنین به دلیل نبود امکانات عملی جهت انجام این برنامه ها ودر دست نبودن امار واطلاعات آب وهوایی مناطق مختلف، پژوهش حاضر بیشتردر وجه اول استوار است.

معماری و اقلیم، پیوندشان بیشتر به رابطه نوزاد وآغوش می ماند، یا نسبت هر رستنی با خاک، حریم امن وبستر بالیدن. با بستگی ای تکامل آفرین؛ الهام بخش والبته ، نه محیط زا. در این معنا، آغوش، خاک واقلیم ، رابط حیات وسرزندگی ونبودشان نمود میرایی است. تجربیات معماری بومی در پهنه جهان وآروین های آن در معماری ایران زمین نیز، خود گواه تاکیدی بر اندیشه ی فرم زایی ملاحظات اقلیمی در معماری است تا عاملی بر محدودیت آن یا اسارت معمار.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تاثیرات اقلیم بر معماری
  • قیمت محصول: 12 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 53
  • حجم فایل: 2مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت تاثیرات اقلیم بر معماری به همراه نمونه موردی، پاورپوینت تاثیرات اقلیم بر معماری، پاورپوینت بررسی تاثیرات اقلیم بر معماری، طراحی سازه های اقلیمی، پپاورپوینت بررسی و تحلیل سازه های سنتی، کاربرد مصالح بومگرا ساختمانی، پاورپوینت تاثیرات اقلیم بر معماری، بررسی تاثیرات اقلیم بر معماری، اصول طراحی اقلیمی

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن