تحلیل مجتمع مسکونیتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت تحلیل ساختمان مسکونی سدروس

پاورپوینت تحلیل ساختمان مسکونی سدروس به همراه پلان ها و تصاویر

کد محصول : M2

تراکم و توزیع آن در تهران علت اصلی بسیاری از مسائل مربوط به ساخت و ساز در این شهر است و طیفی از مشکلات در زیرساخت ها و همچنین طراحی شهری را ایجاد کرده است. اصلاح مداوم در مقررات مناطق اشغال شده ساختمان ها منجر به تفاوت قابل توجه در ارتفاع ساختمان ها در مناطق مختلف تهران شده است. ساختمان هایی که به یکدیگر نزدیک می شوند، یک فضای اتصالی را ایجاد می کنند که “نمای سوم” نامیده می شود. از طرف دیگر، در فضای اجتماعی سیاسی جاری در شهری مانند تهران، کنتراست و تناقض میان شیوه زندگی خصوصی و عمومی افراد منجر به ایجاد مسائلی شده است که قابل حل نیستند.

هر آنچه که در داخل ساختمان اتفاق می افتد، کاملا متفاوت از زندگی عمومی می باشد. آزادی های مردم در فضاهای اجتماعی، در میهمانی و حتی در زندگی خصوصی و نیمه خصوصیشان قابل مقایسه با زندگی عمومی آن ها نیست که بسیار محدود و حتی برخی از جنبه ها ممنوع است. بالکن ها به عنوان مناطق حائل، بین فضای عمومی و فضای آزاد خصوصی قرار گرفته است و فضای قابل تمیزی را ایجاد کرده است. این پروژه که شامل معماری ساختمان مسکونی سدروس است، تلاش می کند تا بالکن ها را به عنوان یک محور ترکیب تنش میان این دو جهان را به شیوه ای جدید نگاه دارد تا با مشکلات نمای سوم و بهبود چشم انداز شهری به مقابله بپردازد. ساختمان مسكونی سدروس در منطقه سعادت‌آباد و در خیابان مروارید واقع شده است. لابی مرتفع همراه با طراحی مدرن و نمای بی‌نظیر و ایجاد حیاط سبز اختصاصی در طبقات بالای ساختمان از خصوصیات منحصر به‌فرد این پروژه است.

امکانات ورزشی، تفریحی و رفاهی بی‌نظیر، لابی مجلل و وسیع، بام سبز و متریال لوکس و مدرن ترکیبی جذاب و دل‌انگیز را پیش روی کاربران آن قرار داده است. برج سدروس تداعی‌گر شکوه و رفاه همراه با آرامش و آسایش در یک ساختمان مدرن و امروزی است. ساختمان مسکونی سدروس در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع با عرض ۲۰ متر و طول ۵۰ متر واقع شده است. این ساختمان دارای ۱۴ طبقه (۳ طبقه زیرهمکف، همکف و ۱۰ طبقه روی همکف) مشتمل بر ۱۸ واحد مسکونی می باشد.

 

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل ساختمان مسکونی سدروس
  • قیمت محصول: 18 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 57
  • حجم فایل: 6مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل ساختمان مسکونی سدروس، تحلیل ساختمان مسكونی سدروس، دانلود پاورپوینت تحلیل ساختمان مسكونی سدروس، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت ساختمان مسكونی سدروس، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت مجتمع مسكونی سدروس، پاورپوینت مسكونی، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت ساختمان مسكونی، بافت شهری، معماری، فناوری معماری، طراحی فضای مسکونی، تحلیل ساختمان مسكونی سدروس، تکنولوژی مدرن، معماری معاصر، معماری ساختمان مسکونی، فضاهای شهری، فضاهای خصوصی و نیمه خصوصی، علیرضا تغابنی، ساختمان سدروس، تحلیل و بررسی ساختمان مسكونی سدروس، پاورپوینت تحلیل ساختمان مسکونی سدروس

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن