تحلیل پلان اداری و تجاریتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری الماس شرق مشهد

پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری

پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری الماس شرق مشهد به همراه پلان ها و تصاویر

کد محصول : C11

ایده اصلی معمار بنا یک استوانه است که در سطوح افقی و عمودی، قطعاتی از آن جدا و یا به آن اضافه شده است. این گسترش ها بیشتردر سطح افقی به جهت تطبیق با فرم متوازی الاضلاع زمین صورت گرفته است، که درنهایت به منظور استقرار نهایی در سایت بر روی یک حجم نامنطم کوتاه تر قرار گرفته است، در حالیکه در قسمتهای بالای حجم بیشتر این حرکات جنبه فرمان دارد.

ایجاد یک فضای مدرن تجاری متناسب با اهداف و برنامه های پیش بینی شده در مرکز بین المللی خیام از اهداف اصلی طراحی بوده است. توجه به نیازهای بازدید کنندگان به ویژه زائران و گردشگران نیز از جمله دلایل توجه به ایجاد فضاهای جدید و استفاده از مصالح نو می باشد.

مجتمع تجاری الماس شرق در شهر مشهد، خیابان خیام شمالی و در زمینی به مساحت ۱۸۶۰۰ مترمربع ساخته شده است. این مجموعه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید در ایران است که در ۵ طبقه به شکل هندسه مدور بنا شده است. در مجتمع تجاری الماس شرق، دسترسی به طبقات علاوه بر آسانسور و پله‌برقی توسط رمپی با شیب ۳ درصد صورت می‌گیرد و یک وید مرکزی راه ارتباط بصری کلیه طبقات را فراهم می‌نماید.

همچنین با قرار دادن یک آب‌نما الماس گونه مدرن در وسط مجموعه بر زیبایی و جذابیت فضا افزوده شده است. در این مجموعه علاوه بر ۱۲۱۰ واحد تجاری، فضاهای جانبی دیگری نظیر؛ شهربازی، رستوران، مراکز بانکی و فوریت‌های پژشکی، پارکینگ طبقاتی با ظرفیت ۱۵۰۰ خودرو و مراکز نگهداری کودکان ساخته شده‌اند که موجب خدمات بهتر و رضایت بیشتر مشتریان شده است.

عمده مصالح استفاده شده در مجتمع تجاری الماس شرق مشهد را شیشه، سنگ و فلز بایرامیکس تشکیل می‌دهند که هم در نمای داخلی و هم خارجی بنا به چشم می‌خورند و به زیبایی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. یکی از برجسته‌ترین زیبایی‌های بصری نمای خارجی مجتمع تجاری الماس شرق مشهد که امروزه به صورت یک نماد و نشانه در شهر نیز شناخته می‌شود، گنبد خرپایی آن است که با قطر ۵۰ متری و ارتفاع ۱۵ متری خود بر فراز مجتمع تجاری الماس شرق می‌درخشد و به عنوان یکی از زیباترین سنبل‌های تلفیق معماری سنتی ایرانی و معماری مدرن غربی خودنمایی می‌کند.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری الماس شرق مشهد
  • قیمت محصول: 12 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 42
  • حجم فایل: 4مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری الماس شرق مشهد، پاورپوینت مجتمع تجاری و فرهنگی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت تحلیل و بررسی مجموعه فرهنگی، پاورپوینت مجموعه فرهنگی، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت،  مجتمع تجاری، پاورپوینت مجتمع تجاری و فرهنگی به همراه تصاویر و پلان ها، پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری الماس شرق مشهد، پاورپوینت تحلیل مجتمع تجاری الماس شرق مشهد به همراه تصاویر و پلان ها

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن