تحلیل پلان فرهنگسرا و ورزشیپروژه مرمت ابنیهتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت تحلیل فرهنگسرای بهشت مشهد

پاورپوینت تحلیل فرهنگسرای بهشت مشهد به همراه تصاویر و پلان ها

کد محصول: C12

به دليل عدم وجود كتيبه در بنا كه بتواند مبين وجود قدمت اثر باشد نمي توان  تاريخ آن را دقيقا“ مشخص نمود. اما بر اساس مستندات شفاهي و همچنين عناصر و جزئيات وويژگي هاي به كار رفته در بنا و مطالعه در كتب تاريخي و عكس هاي قديمي شهر مشهد مي توان قدمت بنا را به 85 سال قبل يعني اواخر قاجار و اوايل پهلوي نسبت داد و به دليل كاربري جديد اين بنا به فرهنگسراي بهشت معروف شده است. بناي فوق به لحاظ صلابت و استحكام مبين ويژگيها و الگوهاي معماري و تزئيني عهد قاجار مي باشد كه مي توان آنرا از دو ديدگاه مورد بررسي قرار داد .

به منظور بازگشت و حفظ اصالت و هماهنگي سيماي عمومي بنا ضروري است الحاقات و مرمتهاي غير اصولي بنا حذف گردد. از جمله اين موارد مي توان به كولر گازي و نور افكن ها و جعبه برق نصب شده در نماهاي بنا اشاره نمود . اين الحاقات باعث بر هم ريختگي تركيب كلي بنا شده است .

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل فرهنگسرای بهشت مشهد
  • قیمت محصول: 15 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 53
  • حجم فایل: 3 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل فرهنگسرای بهشت مشهد، تحلیل فرهنگسراي بهشت مشهد، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت تحلیل فرهنگسراي بهشت مشهد، پاورپوینت مجموعه فرهنگی، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، فرهنگسراي بهشت مشهد، پاورپوینت تحلیل فرهنگسراي بهشت مشهدر به همراه تصاویر و پلان ها، پاورپوینت تحلیل فرهنگسراي بهشت مشهد، فرهنگسرای بهشت مشهد، پاورپوینت تحلیل فرهنگسرای بهشت مشهد

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن