تحلیل پلان اداری و تجاریتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت ساختمان دکتر چاو چاک وینگ فرانک گری

پاورپوینت ساختمان دکتر چاو چاک وینگ فرانک گری همراه نمونه پلان ها و تصاویر

کد محصول : F4

فرانک گری یکی از پیشگامان سبک فولدینگ در عرصه معماری است که هرگز به شیوه ی معمولی کار نکرده است. این معمار برنده جایزه پریتزکر در سال ۱۹۸۹، بیش از نیم قرن را صرف دگرگون کردن معنای طراحی در معماری و خلق فضاهایی با فرم ها و سطوح دستکاری شده، کرده است. معماری فرانک گری از موزه گوگنهایم بیلبائو (که فیلیپ جانسون “بزرگترین ساختمان زمان ما” نامیده می شود) گرفته تا بنیاد لویی ویتون در پاریس، گری بارها ثابت کرده است که نیرویی که به هنگام طراحی غریزی تولید می شود، به طور استادانه انجام می شود.

فرانک گری متولد سال ۱۹۲۹ در کانادا است. وی در دانشگاه جنوب کالیفرنیا رشته معماری آموخته و سپس در دانشگاه هاروارد به تحصیل در رشتهٔ برنامه ریزی شهری پرداخت. گری کار خود را در لس آنجلس با کار کردن برای معماران برجسته ای همچون ویکتور گروئن، ویلیام پریرا و لاکمن آغاز کرد. پس از مدت کوتاهی کار با آندره رموندت در پاریس، به کالیفرنیا بازگشت و شرکت خود را در سال ۱۹۶۲ راه اندازی کرد. در کل می‌توان گفت معماری فرانک گری هیچ محدودیتی ندارد و یک معماری شخصی و غیرتقلیدی محسوب می شود. دراین مقاله، ما آثار معماری فرانک گری از سراسر جهان را برایتان گرد آوری کرده ایم. با معماریان همراه باشید.

ساختمان دکتر چاو چاک وینگ بخشی از دانشگاه تکنولوژی سیدنی است. این ساختمان اولین کار گری در استرالیا می باشد، که در برنامه معماران مشهور جهان به عنوان یک دید جدید در آموزش و پرورش و کسب و کار در استرالیا معرفی و پرده برداری شد. ایده ساختمان دکتر چاو چاک وینگ، برای طراحی یک محیط آموزشی در سطح جهانی از ساختار یک خانه درختی ایده گرفته است. گری دراین باره می گوید: تنه به عنوان هسته اصلی و فعالیت است و شاخه برای مردم و اتصال به هسته و کار خصوصی است.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت ساختمان دکتر چاو چاک وینگ فرانک گری
  • قیمت محصول: 15 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 48
  • حجم فایل: 8 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت ساختمان دکتر چاو چاک وینگ فرانک گری، تحلیل نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، دانلود پاورپوینت ساختمان دکتر چاو چاک وینگ فرانک گری، پاورپوینت نمونه موردی، پاورپوینت ساختمان دکتر چاو چاک وینگ فرانک گری همراه نمونه پلان ها و تصاویر، پاورپوینت دکتر چاو چاک وینگ فرانک گری، پاورپوینت ساختمان دکتر چاو چاک وینگ فرانک گری، پاورپوینت ساختمان دکتر چاو چاک وینگ فرانک گری همراه نمونه پلان ها و تصاویر

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن