تحلیل مجتمع مسکونیتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت مطالعات استانداردهای طراحی ویلا

پاورپوینت مطالعات استانداردهای طراحی ویلا

کد محصول : M10

نورپردازی بنای مسکونی برای بهبود روند سکونت و بهبود خصوصیات روانشناختی محیط؛ در حالت کلی در این بنا ها باید سعی کنیم از رنگ های قرمز و ارغوانی به ندرت و صرفا در نواحی خاص بهره ببریم.بیشتر سعی شود از رنگ های خنثی و طیف سفید بهره برده و در کنار آن از رنگ های سرد و آرامش بخش همچون طیف های آبی و فیروزه ای و سبز بهره ببریم.همچنین می توان در قسمت های خاص مثل محیط های پذیرایی و آشچزخانه ها از رنگ های گرم نیز بهره برد.

نور می تواند با برجسته ساختن بافت یا رنگ یک سطح کیفیت بهتری به آن ببخشد و نیز می تواند با انکسار و انعکاس خود الگو بسازد و یا جلوه ی رنگی جدیدی به سطح ببخشد.

تعیین میزان اســتفاده از نور طبیعی در ســاختمان  از عوامل اثرگذار بر طرح می باشــد. از این رو می توان گفت مهم ترین جزء غیر مادی در فضاهای معماری نور است.

نور خورشــید، با اهمیت ترین چشــمۀ نور طبیعی است. بنابراین سعی شود از نور مصنوعی به عنوان مکمل و در ســاعات محدود اســتفاده گردد.

می توان به وســیله نور، فضایی را وسیع تر و یا کوچک تر نمایش داد. در مورد ســطوح مجاور ســعی شــود از تفاوت زیاد شدت روشنایی ســطوح پرهیز شود زیرا این عامل باعث خســتگی چشــم شــده و قابلیت دیــد در این ناحیــه را مختل می کند. انتخاب منابع نوری باید به گونه ای طراحی شــده باشــد که به راحتی بتوان نور اتاق را به  اتاق را از یک اتاق نورانی، به یک اتاق آرام وسیله کم نور کننده ها (دیمر) زیاد یا کم کرد و مثلا با نوری ملایم تبدیل نمود.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت مطالعات استانداردهای طراحی ویلا
  • قیمت محصول: 12 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 52
  • حجم فایل: 3مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت مطالعات استانداردهای طراحی ویلا، دانلود پاورپوینت بررسی طراحی خانه ای مدرن، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت بررسی طراحی ویلا، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت بررسی طراحی خانه، معماری، تکنولوژی مدرن، تکنولوژی معاصر، پاورپوینت مطالعات استانداردهای طراحی ویلا، مطالعات استانداردهای طراحی ویلا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن