پاورپوینت مواد و مصالحتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت بررسی عملکرد سیستم کوبیاکس

پاورپوینت بررسی عملکرد سیستم کوبیاکس همراه نمونه موردی و تصاویر

کد محصول :P12

مطالعات در زمینه سبک سازی و حذف بتن ناکارآمد از سال ۱۹۸۵ در دانشگاه های آلمان و مجموعه شرکت های گروه فناوری های کوبیاکس درسال ۱۹۹۷ با همراهی مهندسین و متخصصینی از سوئیس و دیگر کشورهای اتحادیه اروپا پایه ریزی و تآسیس شده است و اکنون تبدیل به یک مجموعه متخصص در مورد اسلب های تخت سبک با بتن مسلح شده است. این دانش از سال ۱۳۸۷ به صورت انحصاری در ایران و تعدادی از کشورهای منطقه در اختیار شرکت خانه سازی پارس مان سازه است.

اساس طراحی تکنولوژی Cobiax مبنی است بر سقف سازه ای با ویژگی «سقف دال ۲ طرفه» مشابه سقف های بتنی دال ۲ طرفه مرسوم با این تفاوت که هسته بتن مرکزی در محل هایی که کاربرد سازه ای ندارد با گوی های توخالی جایگزین می گردد. (جنس این گوی ها پلی اتیلن بازیافت یا پلی پروپیلن می باشد) بدین صورت که این گوی ها در حدفاصل مش های میلگردی بالا و پایین قرار        می گیرند. با توجه به اینکه در دال های بتنی ۲ طرفه مشکل تحمل نیروی برشی وجود ندارد، مشکل طراحی این نوع سقف بر مبنای حذف قسمتی از بتن میانی و ایفای عملکرد دال ۲ طرفه می باشد.

در فنآوری Cobiax با حذف بار مرده غیرسازه ای خاصیت باربری ۲ محوره همچنان حفظ می گردد. همچنین با شکل گیری غشای بتنی مستحکم در قسمت فوقانی و تحتانی دال به همراه شکل گیری شبکه تیرچه های داخلی در ۲ امتداد در اثر قراردهی گوی ها در سرتا سر فضای میانی دال بتنی می توان باربری مناسبی را برای این دال متصور شد.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت بررسی عملکرد سیستم کوبیاکس
  • قیمت محصول: 9 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 22
  • حجم فایل: 1مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت بررسی عملکرد سیستم کوبیاکس به همراه نمونه موردی، پاورپوینت بررسی عملکرد سیستم کوبیاکس به همراه پلان ها و تصاویر، پاورپوینت بررسی عملکرد سیستم کوبیاکس، طراحی سازه های مقاوم، پاورپوینت بررسی عملکرد سیستم کوبیاکس، قابهای خمشی فولادی، شکلهای هندسی منظمی، شکل منتظم سازه های بتنی، پاورپوینت بررسی عملکرد سیستم کوبیاکس، پاورپوینت بررسی عملکرد سیستم کوبیاکس، پاورپوینت بررسی عملکرد سیستم کوبیاکس، پاورپوینت بررسی عملکرد سیستم کوبیاکس همراه نمونه موردی و تصاویر، پاورپوینت بررسی عملکرد سیستم کوبیاکس

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن