تحلیل پلان فرهنگسرا و ورزشیتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت مرکز فرهنگی دزفول

پاورپوینت مرکز فرهنگی دزفول به همراه پلان ها و تصاویر

کد محصول : C1

مجموعه بی نظیر مجتمع فرهنگی دزفول با معماری مدرن و با الهام گیری از معماری سنتی دزفول توسط معمار بزرگ ایرانی، «فرهاد احمدی»، در دهه ۶۰ طراحی شد. ساخت این مجموعه در سال ۱۳۷۲ به پایان رسید. این مجموعه به دلیل طراحی و ساخت تحسین برانگیز، یکی از بناهایی است که همواره الگوی پژوهشگران به ویژه دانشجویان معماری سرتاسر کشور بوده است. این بنا جایزه بین المللی جشنواره معماری نروژ را از آن خود کرده است.

این مجتمع فرهنگی – سینمایی از زمان راه اندازی در سال 72، روزهای پُر فراز و نشیبی را طی کرده است. این مجتمع بزرگ و زیبا در ابتدای محور دزفول – اندیمشک واقع شده است. پارک بعثت که از مجموعه‌های بزرگ تفریحی و با قدمت شهرستان دزفول است، جنب این مجتمع واقع شده است و بازار بزرگ شب نیز روبه‌روی این مجتمع واقع است که پذیرای مردم در ایام سال به ویژه در نوروز است. تنها چیزی که موجبات نارضایی شهروندان را از این مجموعه فراهم کرده دور بودن فرهنگسرا از حوزه شهری است. البته این مشکل در حال حاضر با گسترش فضای شهری، تا حد بسیار زیادی برطرف شده است. صندلی‌های خالی درون سالن و یا کنسل شدن یک یا 2 سئانس در روز صدای اهالی هنر را نیز درآورده است. آنها نیز دور بودن این مجموعه را از حوزه شهری بزرگ‌ترین ضعف آن با وجود تمام محاسنش می‌دانند.

اما استقبال از نمایش‌های محلی طنز، تئاترهای سنتی و آیینی با توجه به فرهنگ محلی مردم شهرستان دزفول، با استقبالی کم نظیر مواجه شده است. سعادتی‌فر با اعلام این خبر می‌گوید: این مجموعه در این برنامه‌ها اجرای 3 سئانس را هم همراه با پر شدن کامل سالن تجربه کرده است. وی بیان می‌کند: استقبال از تئاتر و همچنین فیلم‌های جدی خیلی کم است. مخاطبان نمایش پلاتو هم خیلی کم است و مشتریان خاص خود را دارد. البته در صورت صدور مجوز، یک نمایش محلی طنز نیز برای اجرا پس از ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است. وی اضافه می‌کند: تجربه نشان داده است که اگر نمایش و فیلمی خوب اجرا شود استقبال خوبی هم از آن صورت می‌گیرد. در رابطه با نمایش‌های محلی طنز، دلیل استقبال عالی از آن، عامه پسند بودن و جذابیتی است که کارهای طنز و کارهای سنتی و آیینی دارند که بافت شهری دزفول و فرهنگ مردم این شهر نیز بی تاثیر در این انتخاب نیست.

 

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت مرکز فرهنگی دزفول
  • قیمت محصول: 10 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 61
  • حجم فایل: 14 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت مرکز فرهنگی دزفول، دانلود پاورپوینت بررسی معماری مرکز فرهنگی دزفول، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت بررسی معماری مرکز فرهنگی دزفول، پاورپوینت معماری مرکز فرهنگی دزفول، مرکز تفریحی و سرگرمی، احیای فرهنگ اسلامی، کتابخانه، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود فرهنگسرا، بررسی معماری مرکز فرهنگی دزفول، پاورپوینت مرکز فرهنگی دزفول، مرکز فرهنگی دزفول، مجتمع فرهنگی دزفول، معماری مدرن، مجتمع فرهنگی، دزفول، پاورپوینت مرکز فرهنگی دزفول، پاورپوینت مرکز فرهنگی دزفول، پاورپوینت مرکز فرهنگی، پاورپوینت مرکز فرهنگسرا، فرهنگسرای دزفول، پاورپوینت مرکز فرهنگی دزفول

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن