تحلیل پلان دانشگاه و خوابگاهتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت معرفی دانشگاه تکنولوژی و هنر نانیانگ سنگاپور

پاورپوینت معرفی دانشگاه تکنولوژی و هنر نانیانگ سنگاپور به همراه پلان ها و تصاویر

کد محصول : D6

طراحی دانشگاه تکنولوژی و هنر نانیانگ به یکی از برجسته ترین ساختمان های آموزشی سنگاپور تبدیل شده است. شهرت این دانشگاه بیشتر به خاطر فعالیت دانشجویانش در زمینه های علمی، فناوری، تحقیقاتی در مقیاسی جهانی می باشد. این مرکز به همراه باغی 200 هکتاری در جنوب غربی سنگاپور واقع شده و تصویر بی نظیری از معماری بام سبز را به چهره شهر الصاق نموده است. پروژه فوق بزرگترین مرکز آموزشی سنگاپور به شمار می رود که شامل 16 سالن اقامتی بزرگ برای دانشجویان کارشناسی ارشد می باشد.

در شهر Nanyang به ساختمانی می‌رسید با پشت بامی سبز و محوطه‌ای مملو از  درخت با چشم‌اندازی زیبا که پذیرای شما است، نمادی از خلاقیت زیباگرایانه در این ساختمان به رخ کشیده شده است. مرکز NTU اولین دهکده المپیک دانشگاهی جوانان در سال 2010 بود. هدف طراحان از ارائه این پروژه ارائه فضایی خلاق و کارآفرین بوده است تا عرصه های آموزنده زیادی را گسترش دهد. بیش از 215 هزار متر مربع این مرکز بزرگ به مدرسه هنر، طراحی و رسانه اختصاص یافته است.

ساختمان گالری و موزه به دلیل استانداردهای اقلیمی و خصوصیات بصری توسط استانداردهای بین المللی طراحی شده و هیچ گونه کاستی در به کارگیری متریال، تکنیک های معماری و تکنولوژی درون آن صورت نگرفته است. فرم دوار و وُید مرکز ساختمان به گونه است که ویژگی های دعوت کننده عموم و کاربران برای تماشای گالری و نمایشگاه هنرهای معاصر نهادینه شده است.

فضای سقف بـرای بـرگـزاری تجمـع هـای خصـوصـی و غیر رسمی استفاده می شود که ایـن فضـا شـور و هیجانی وصف نا شدنی را درانسان ایجاد می کند. پوشش عایـق کـاری در پشـت بـامهـا عـلاوه بـرخنـک کـردن محیـط اطـراف، آبیـاری چمـن هـا و گیـاهـان را آسان و بدون مشکل نموده است. ترکیب چمن ها با گیاهان محلی، تنوعی را بـه وجـود آورده اسـت، کــف هــای سیمــانــی و مــاســهای در قسمتی از زمین و استفاده از نرده های چوبی و بـی رنگ فضای داخلی را در شکل و رنگ بسیـارمتنـوع نموده است.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت معرفی دانشگاه تکنولوژی و هنر نانیانگ سنگاپور
  • قیمت محصول: 15 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 35
  • حجم فایل: 2مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت معرفی دانشگاه تکنولوژی و هنر نانیانگ سنگاپور، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت دانشجویی، پاورپوینت معرفی دانشکده معماری خارجی، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت دانشکده، تحلیل پلان ها و تصاویر، پاورپوینت معرفی بهترین دانشکده های معماری دنیا، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت معرفی دانشگاه تکنولوژی و هنر نانیانگ سنگاپور، دانشکده هنر، بافت شهری، معماری، فناوری معماری، طراحی فضای دانشگاه، تکنولوژی مدرن، معماری معاصر، معماری ساختمان دانشگاه، پاورپوینت معرفی دانشگاه تکنولوژی و هنر نانیانگ سنگاپور، پاورپوینت دانشگاه تکنولوژی و هنر نانیانگ سنگاپور، دانشگاه تکنولوژی و هنر نانیانگ سنگاپور، دانشگاه تکنولوژی و هنر نانیانگ، سنگاپور، پاورپوینت معرفی دانشگاه تکنولوژی و هنر نانیانگ سنگاپور

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن