پاورپوینت مواد و مصالحتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت معرفی انواع سقف کاذب به همراه نحوه اجرا

پاورپوینت معرفی انواع سقف کاذب به همراه نحوه اجرا

کد محصول :P21

سقف‌های کاذب به سقف‌هایی اطلاق می‌شوند که: بر حسب ظاهر شبیه به سقف‌های معمولی بوده اما، وظایف یک سقف را که تحمل نیروها و بارهای مرده یا زنده و انتقال آن به ستون، دیوار‌ها یا تیرهای حمال است را انجام نمی‌دهد. معمولا سقف‌های کاذب حدود cm30 تا cm50 پایین‌تر از سقف اصلی قرار داشته و اکثرا به منظور پوشاندن لوله‌های آب فاضلاب، کانال کولر، تاسیسات و نظایر آن ساخته می‌شود و از نظر رایزرهای تاسیساتی و عبور اجزای  تاسیساتی نقش مهمی‌را دارا می‌باشند.

طراحان از نظر معماری داخلی به کمک ارتباط خطوط و ایجاد شکستگی با تنوع اختلاف سطح و به کارگیری نورهای مخفی سعی در زیباتر جلوه نمودن سقف کاذب می‌نماید. سیستم‌های مختلف سقف کاذب علاوه بر زیبایی، نقش بسیار موثری در کاهش انعکاس صدا دارند.

زیرسازی برای نگه داشتن سقف کاذب است. به مجموعه‌ای از اجزا گفته می‌شود که در کنار هم و با اتصال به هم اسکلتی را به وجود می‌آورند که سقف کاذب (سازه‌های سقف کاذب) بر روی آن متصل می‌شود که خود این اتصال ممکن است به گونه‌های مختلفی صورت گیرد. وظیفه اصلی زیرسازی نگه داشتن سازه‌های سقف کاذب به سقف اصلی است. این نگه داشتن به صورت افقی، عمودی، زاویه دار و قوسی است. زیرسازی تمامی‌ سقف کاذب‌ها در مواردی با هم مشترک است و در واقع می‌توان گفت همان عواملی هستند که رقابت بین تولیدکنندگان را به وجود می‌آورند.

انواع سقف‌های کاذب رایج در ایران:

1) سقف کاذب رابیتس

2) سقف کاذب آکوستیکی

3) سقف کاذب پیش ساخته گچی

4) سقف کاذب آلومینیومی‌(دامپا یا لمبه ای)

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت معرفی انواع سقف کاذب به همراه نحوه اجرا
  • قیمت محصول: 15 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 32
  • حجم فایل: 2 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره های ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ _ ۰۹۱۰۱۶۸۸۸۶۱ از طریق تلفن، واتساپ و یا تلگرام با ما در ارتباط باشید.

پاورپوینت معرفی انواع سقف کاذب به همراه نحوه اجرا، پاورپوینت معرفی انواع سقف کاذب به همراه نحوه اجرا، انواع سقف‌های کاذب رایج در ایران، سقف کاذب رابیتس، سقف کاذب آکوستیکی، سقف کاذب پیش ساخته گچی، سقف کاذب آلومینیومی‌(دامپا یا لمبه ای)، سقف‌های کاذب، پاورپوینت معرفی انواع سقف کاذب

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن