تحلیل پلان دانشگاه و خوابگاهتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت معماری مدرسه ی جهانگیرخان قم

پاورپوینت معماری مدرسه ی جهانگیرخان قم به همراه پلان ها و تصاویر

کد محصول : D10

—برای رفتن به مدرسه علمیه جهانگیرخان می توان از دو مسیر خیابان آذر، کوچه 75، روبروی امام زاده شاه حمزه و 57 متری عمار یاسر کوچه 17 عبورکرد. راحت ترین مسیر خیابان آذر و عبور از بازارکهنه و سرپوشیده است. —وقتی وارد خیابان آذر شدی و به کوچه 75 رسیدی، چند متر پایین تر، دقیقا روبروی امام زاده شاه حمزه، بازارکهنه ای وجود دارد که مربوط به 600  سال قبل است. گشت و گذار در این بازار کهنه، نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می کند در همین حین « عباس آقا، جوان 45 ساله با لهجه قشنگ قمی فریاد می زد آی خانه دار، بچه دار، زنبیلتو بیار، خرمای تازه …». —در این بازار از هر کسی سراغ مدرسه جهانگیرخان را بگیری، آدرس مسجد جامع را به تو نشان خواهد داد. —با عبور از بازارکهنه و کوچه پس کوچه ها که هرکدام به نام شهید جوانی خود نمایی می کند، به مسجد جامع می رسی که به دوره های متفاوت وزیر سلطان مسعود سلجوقی 529 (ه ق) و یا در بعضی منابع به دوره قاجار به سال755 (ه ق) برمی گردد که خود این نما، بیانگر چند دوره تاریخی است.

مدرسه جهانگیرخان یا جانی‌خان از مدارس علمیه حوزوی در شهر قم است. این مدرسه که در مقابل مسجد جامع قم قرار دارد، دارای حیاطی کوچک است که بیست حجره آن را احاطه کرده و در جلوی هر حجره، ایوانی است که با مقرنس‌های گچی و آجری و کتیبه‌هایی به نام‌های الله و پیامبر اکرم (ص) و حضرت علی (ص) تزیین شده است. در نام مدرسه و این‌که چرا به جهانگیرخان شهرت یافته اختلاف است. این مدرسه در فهرست آثار ملی ثبت شده و دارای موقوفات فراوانی است.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت معماری مدرسه ی جهانگیرخان قم
  • قیمت محصول: 10 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 32
  • حجم فایل: 4مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت معماری مدرسه ی جهانگیرخان قم، پاورپوینت معماری مدرسه ی جهانگیرخان، دانلود پاورپوینت مدرسه، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت مدرسه اسلامی، معماری، طراحی مدرسه اسلامی، پاورپوینت بررسی مدرسه ی جهانگیرخان قم به همراه پلان ها و تصاویر، پاورپوینت معماری مدرسه ی جهانگیرخان قم، پاورپوینت معماری مدرسه ی جهانگیرخان قم به همراه پلان ها و تصاویر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن