تحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت کلیسای موحد لویی کان

پاورپوینت کلیسای موحد لویی کان به همراه تحلیل پلان ها و تصاویر

کد محصول :P10

برود زینکی «لوئی کان» به خاطر الهامات فرهنگی و خلق مکانی با معماری مدرن مشهور است. ممکن است مثل بعضی از پروژه های دیگر در دنیا مشهور نباشد.اولین کلیسای واحد و کامل در راچستر، نیویورک که یکی از آثار گیرا و جذاب کان می باشد. با تکمیل تا حدودی بعد از موسسه سالک در سال 1976 در این ساختمان، جایگزین کلیسای قبلی که توسط ریچارد آبجون موسس AIA گردید که ملی شد .اولین کلیسای واحد که با طراحی مدرن و با ارزش های سنتی موحد که جامعه را ارتقاء می بخشد و درقلب هر کس ساختمان محراب را ترسیم می کند.

بروس کولمن موقعی که کان در ابتدا شروع به عضوگیری اعضای انجمن می کرد، پیشوای روحانی آرمان و دلایل منطقی کلیسای واحد و مستقل و مشارکتی علم و مذهب را توضیح می داد. این ملاقات ها موجب شد کان شروع به ترسیم یک تخته سیاه کند که علائمی از ادغام کلیسا با علم را نمایان کند.

در چشمان او، علامت سوالی بر روی تخته سیاه علامت محراب است که همه سوالات جهان در آن اتفاق می افتد و مثل سوار شدن فردی که در کشتی زندگی سوار می شود و میخواهد به حقیقت برسد. حقیقتی که طی فرایند طبیعی زندگی به وقوع می پیوندد. درجاهایی اطراف محراب کان کلاس های درسی را برای مدرسه و تعلیم داده است. این گونه کلاس های درسی نشانگر سوالات برانگیخته ذهن افراد بود. کلاس های درسی و محراب به وسیله یک قطعه متحرک که اطراف محراب را می پوشانید پل زده شده و همه شیوه های افکار و اعتقادات کلیسای موحد به شکلی همگرا به ذهن می آید و با جایگاه معماری الهیات و خداشناسی همراه با محلی برای یادگیری، تفکر، سوال پرسیدن و کشف و جست و جو. اولین کلیسای واحد مشابه همه پروژه های کان یک خاصیت واثر تاریخی به همراه دارد. کلیسا و مدرسه در منطقه راچستر و مکان و موقعیت برجسته به حساب می آیند.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت کلیسای موحد لویی کان
  • قیمت محصول: 15 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 37
  • حجم فایل: 5 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت کلیسای موحد لویی کان، پاورپوینت کلیسای موحد لویی کان به همراه تحلیل پلان ها و تصاویر، پاورپوینت طراحی کلیسا، پاورپوینت کلیسای موحد لویی کان به همراه تحلیل پلان ها و تصاویر، پاورپوینت کلیسای موحد لویی کان، پاورپوینت کلیسای موحد، لویی کان، پاورپوینت کلیسای موحد لویی کان، پاورپوینت کلیسای موحد لویی کان، پاورپوینت کلیسای موحد لویی کان به همراه تحلیل پلان ها و تصاویر، پاورپوینت طراحی کلیسا، پاورپوینت کلیسای موحد لویی کان به همراه تحلیل پلان ها و تصاویر،

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن