پاورپوینت تحلیل موزهتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت تحلیل موزه هنر کیمبل

پاورپوینت تحلیل موزه هنر کیمبل به همراه تحلیل تصاویر و پلان ها

کد محصول: U15

لويي كان در 20 فوريه 1901  در جزيره اوزل واقع در استوني ‹ روسيه› متولد مي شود. خانواده او در سال 1905 به ايالت متحده آمريكا مهاجرت مي كنند واو در 17 ماه مارس 1974 به علت حمله قلبي، دار فاني را وداع مي گويد. مرگ او در ايستگاه فيلادلفيا در شهر نيويورك هنگام بازگشت از مسافرت هندوستان اتفاق افتاد. او يك زندگي پر ماجرا را گذرانده است.

درسال 1931کی کیمبل بیزینس من و موسس شرکت یک شرکت صنایع غذایی به همراه همسرش ولما اولین اثر هنری که یک نقاشی بود را خریدند.این دو پنج سال بعد به همراه خواهر کی و شوهرش بنیاد هنری کیمبل را بنا نهادند.کلکسیون به سرعت وسعت یافت ودر سال 1948 در کتابخانه عمومی شهر فورت ورث که تنها مکان موجود در شهر برای این گونه اتفاقات بود به نمایش گذاشته شد.از آن موقع  ایده داشتن یک فضای نمایشگاهی خوب زده شد.

در سال 1964 پس از مرگ کی کیمبل و بر حسب تمایلات او برای یک موزه شهرداری فورت ورث مکانی در پارک ویل راجر مموریال را به موزه اختصاص داد. که موزه مدرن فورت ورث و موزه آمون کارتر در آن قرار داشت .ریچارد اف براون یکی از موثرترین و بهترین مدیران موزه در امریکا ومدیر وقت موزه کانتی در لس آنجلس به عنوان مدیر این موزه انتخاب شد.واو لویی کان را به عنوان طراح این موزه انتخاب کرد.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل موزه هنر کیمبل
  • قیمت محصول: 18 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 29
  • حجم فایل: 6 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل موزه هنر کیمبل، پاورپوینت تحلیل موزه هنر کیمبل لویی کان، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت تحلیل و بررسی معماری،پاورپوینت گوگنهایم بیلبائو، پاورپوینت مجموعه فرهنگی، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت موزه، پاورپوینت تحلیل موزه هنر کیمبل به همراه پلان و تصاویر، پاورپوینت موزه هنر کیمبل

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن