تحلیل پلان و نمونه موردینمونه موردی سینما

پاورپوینت تحلیل پلان پردیس سینمایی چارسو همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل پلان سینما داخلی

تحلیل پلان پردیس سینمایی چارسو

کد محصول : C4

بخش مرکزی هر شهر، پر هیاهوترین و دیدنی‏ ترین قسمت آن به شمار می‌آید.
در مرکز شهر تهران نیز مجموعه‌ای بسیار متنوع از بناهای تاریخی، ادارات دولتی، مراکز تجاری، مجموعه‌های فرهنگی، سفارتخانه‌ها و مراکز آموزشی مشاهده میشود، که حکایت از ظرفیت بسیار بالای این بخش از شهر برای راه اندازی مجموعه‌‏های بزرگ شهری دارد.

 معماری بازار چارسو بر اساس توجه به ظرفیت‏ های نهفته در بازار مرکزی دیجیتال شهر تهران و تجدید حیات دوباره آن از طریق ایجاد یک مرکز تجاری با رویکرد تلفیق فعالیت های تجاری، فرهنگی و تفریحی شکل گرفته است.

 مجموعه چارسو توسط محمد مجیدی، متولد ۱۳۴۶ در تهران  و دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری و شهرسازی از دانشگاه شهید شهید بهشتی طراحی شده است. مجموعه در تقاطع خیابان های  جمهوری اسلامی و حافظ به عنوان یک مولفه مهم شهری  در میان بورس کالاهایی نظیر موبایل، لوازم صوتی و تصویری، لوازم خانگی، کامپیوتر و لوازم جانبی واقع شده است.

ايده بازار چارسو، بر اساس توجه به ظرفيت‏هاي نهفته در مركز شهر و ارايه فضاهايي متفاوت و حيات بخش توسط مركز تجاري با تلفيقفعاليت ‏هاي فرهنگي و تفريحي شكل گرفته است.

تحلیل پلان پردیس سینمایی چارسو

طراحي پروژه بازار چارسو با دو سوال مهم شروع شده است:

  • چگونگي گنجاندن عملكردهاي فرهنگي و خصوصا فضاي شهري درون برنامه فيزيكي يك مركز تجاري با اهداف خاص اقتصادي
  • چگونگي ارتباط با محيط اطراف با توجه به تراكم بالاي ساختمان و سطح بزرگ زمين نسبت به محيط اطراف.

تحلیل پلان پردیس سینمایی چارسو

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل پلان پردیس سینمایی چارسو همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 72
  • حجم فایل: 6 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل پلان پردیس سینمایی چارسو همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان پردیس سینمایی چارسو همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان پردیس سینمایی چارسو همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان پردیس سینمایی چارسو همراه با پلانها و تصاویر، پاورپوینت تحلیل پلان پردیس سینمایی چارسو همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل پلان پردیس سینمایی چارسو

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن