تحلیل پلان بیمارستانتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت تحلیل بیمارستان کارلوس اسپانیا همراه با پلانها و تصاویر

تحلیل پلان بیمارستان

پاورپوینت تحلیل بیمارستان کارلوس اسپانیا

کد محصول : h17

از نظر مفهومی، بیمارستان ری خوان کارلوس اسپانیا بر پایه ای تنظیم شده است که واحدهای مراقبت بهداشتی، بیماران سرپایی، تشخیص و درمان را در خود جای داده است. بیمارستان در سه ماژول یا ساختمان موازی ساخته شده است که نشان دهنده بهترین ساختارهای ماتریس بیمارستان است. انعطاف پذیری، انبساط، وضوح عملکردی و گردش افقی. روی این سازه دو واحد بستری، دو تاج بیضی شکل کشیده شده با انحناهای دلپذیر که از نظر حسی از اشکال مسکونی افسرده‌کننده «بلوک قرص» متمایز است و از بهترین معماری مسکونی اخیر الهام گرفته شده است: حذف راهروها، در نتیجه سر و صدا. ، گردش متحدالمرکز، نور و سکوت در اطراف یک دهلیز مشترک.

پاورپوینت تحلیل بیمارستان کارلوس اسپانیا

این مدل جدید بیمارستان در سه عنصر اساسی پیکربندی شده است: کارایی، نور و سکوت. بهترین ها در مورد معماری بیمارستان و بهترین ها در معماری مسکونی. از نظر مفهومی، بیمارستان جدید بر اساس ساختاری به واحدهای مراقبت بهداشتی، تشخیص و درمان سرپایی تنظیم شده است. ساختار در سه ماژول یا ساختمان موازی که منعکس کننده بهترین ساختارهای اصلی بیمارستان هستند: انعطاف پذیری، گسترش، وضوح عملکرد و گردش افقی.

پاورپوینت تحلیل بیمارستان کارلوس اسپانیا

روی این سازه دو واحد بستری در بیمارستان چیده شده است، دو تاج بیضی شکل با منحنی های ملایم کشیده شده، نمای متفاوتی از اشکال مسکونی حسی افسرده “بلاک نوار” را ارائه می دهد و از بهترین معماری مسکونی اخیر استفاده می کند: حذف راهروها و در نتیجه حذف صدای مزاحم، گردش متحدالمرکز، نور و سکوت در اطراف یک دهلیز مشترک. دو مفهوم کاربردی فضا: پایه و تاج که به هم پیوند خورده اند تا معماری جدیدی را شکل دهند، مدلی که فرصت درمان را به متخصصان و شهروندان را برای درمان در محیطی که نور طبیعی و سکوت ناشی از آن درمان است، ارائه می دهد.

 

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل بیمارستان ری خوان کارلوس اسپانیا همراه با پلانها و تصاویر
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 56
  • حجم فایل: 3 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره های ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ _ ۰۹۱۰۱۶۸۸۸۶۱ از طریق تلفن، واتساپ و یا تلگرام با ما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل بیمارستان کارلوس اسپانیا همراه با پلانها و تصاویر، پلان بیمارستان کارلوس اسپانیا، سایت پلان بیمارستان کارلوس اسپانیا، نمونه موردی بیمارستان اسپانیا، دیاگرام بیمارستان کارلوس اسپانیا

پاورپوینت تحلیل بیمارستان کارلوس اسپانیا

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن