تحلیل پلان فرهنگسرا و ورزشی

پاورپوینت طراحی سالن والیبال

پاورپوینت طراحی سالن والیبال با ضوابط به همراه تصاویر

کد محصول : C7

—همه ما به خوبی از اهمیت ورزش کردن و تحرک داشتن به خصوص در زندگی های مدرن امروزی آگاه هستیم. به همین دلیل است که باشگاه های ورزشی امروزه تبدیل به فضاهای مهمی که ما به آن ها نیاز داریم. اما نکته مهمی که در طراحی باشگاه های ورزشی اهمیت خیلی زیادی دارد، طراحی دکوراسیون داخلی آن ها است.
—طراحی داخلی فضای ورزشی به اندازه تمامی رشته های ورزشی می تواند متفاوت باشد.
— ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که به دلیل بسته بودن فضای داخلی، نداشتن نداشتن تهویه طبیعی و یا حتی چیدمان نامناسب وسیله های ورزشی از رفتن به باشگاه انصراف داده باشید.

در یک باشگاه ورزشی خوب همه چیز باید برای شما الهام بخش باشد و به شما انرژی تمرین کردن بدهد، پس خوب است که بر در و دیوار سالن های ورزشی شعارهایی را ببینید که شما را ترغیب به بیشتر ورزش کردن بکند، این شعار ها می توانند روی تابلوها نوشته و بر دیوارها نصب شوند، یا مثل عکس بالا می توانند بنری زیبا وجذاب باشند که از سقف دیوار آویزان است.

طبق قوانینی که توسط  فدراسیون بین‌المللی والیبال نوشته شده‌است، زمین بازی والیبال باید مستطیلی‌شکل، و طول آن ۱۸ متر (۶۰ فوت) و عرض آن ۹ متر (۳۰ فوت) باشد. خط وسط که در مرکز آن قرار دارد، زمین را به دو قسمت ۹ متری تقسیم می‌کند، و هم‌چنین در ۳ متری از هرطرف آن، خط حمله یا خط پایان قرار دارد. تور والیبال نیز به طور مستقیم بالای خط مرکز، و ارتفاع آن ۲٫۴۳ متر (۸ فوت) برای مردان، و ۲٫۲۴ متر (۷ فوت و ۴ اینچ)برای زنان است. در استانداردهای والیبال، حاشیه‌های زمین حداقل باید نزدیک ۲ متر (۶ فوت) در هرطرف با خط زمین فاصله داشته باشد. سقف سالن نیز باید فضای بازی عاری از هرگونه موانع به ارتفاع ۷ متر (۲۳ فوت) از کف زمین باشد. تمام خط‌های کشیده شده در زمین بازی نیز، ۵ سانتی‌متر (۲ اینچ) ضخامت دارند.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت طراحی سالن والیبال
  • قیمت محصول: 10 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 29
  • حجم فایل: 3 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت طراحی سالن والیبال، پاورپوینت طراحی سالن والیبال با ضوابط به همراه تصاویر، دانلود پاورپوینت طراحی سالن والیبال با ضوابط، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت تحلیل و بررسی مجموعه فرهنگی، پاورپوینت مجموعه فرهنگی، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، مجموعه فرهنگی و ورزشی، پاورپوینت طراحی سالن والیبال با ضوابط به همراه تصاویر، پاورپوینت طراحی سالن والیبال، پاورپوینت طراحی سالن والیبال

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن