تحلیل پلان فرهنگسرا و ورزشیتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت تحلیل مرکز هنرهای تجسمی کارپنتر لوکوربوزیه

پاورپوینت تحلیل مرکز هنرهای تجسمی کارپنتر لوکوربوزیه به همراه پلان ها و تصاویر

کد محصول : C3

زمانی که پیشنهاد طراحی مرکز هنرهای بصری برای دانشگاه هاروارد به لکوربوزیه مطرح شد ، وی علیرغم مخالفت ها و بحث های موجود در خصوص ساخت یک بنای مدرن در قلب بافتی سنتی ، معتقد بود ساهتمانی که در خدمت هنرهای بصری خلق می شود ، باید تجربه ای از آزادی و خلاقیت بدون حد و مرز را ارائه نماید و طراحی بنایی با خصوصیات سنتی مطابق با بافت شهری موجود با این تجربه مغایرت خواهد داشت . لذا کوربو طرح خود را تحت عنوان  همبستگی هنرها مطرح نمود که به عقیده او معماری را با هنرهای بصری همچون نقاشی و مجسمه سازی به شیوه ای خلاقانه پیوند می دهد . پنج سطح مختلف بنا بصورت آزاد و انعطاف پذیر طراحی شده و فضای لازم را برای خلق آثار هنری فراهم می کنند . شیبراهه میانی بنا با عبور از قلب ساختمان ، بازدیدکنندگان را به تجربه بنا و فرآیندهایی که درون فضاهای آن شکل می گیرند فراخوانده و بدین ترتیب سعی بر نمایش روند خلق آثار هنری به عموم بازدیدکنندگان را دارد . گالری سِرت در طبقه فوقانی ، آثار هنرمندان معاصر را به نمایش گذاشته و فضای نمایش اصلی در همکف بنابر برنامه ریزی های مختلف دانشکده مکانی برای نمایش آثار گوناگون می باشد . همچنین مرکز کارپنتر محل آرشیو فیلم هاروارد است که گنجینه ای از ارزشمندترین و کمیاب ترین فیلم ها را در خود جای می دهد .

از اسکیس مقدماتی لکوربوزیه برای مرکز هنرهای بصری کارپنتر ، 4 عبارت در سمت چپ تصویر استنباط می شود که بر 4 بخش عمده بنا دلالت دارند . این 4 بخش اساس طرح بنا را تشکیل می دهند . علاوه بر عبارات فوق ، شاخص دیگر ، نوار صعودی در میانه تصویر است که بصورت دو خط موازی شیبدار از میان دو توده فضایی قابل تشخیص است . این شیبراهه در حقیقت عنصر قابل توجهی در بناست که عملکردهای پیش بینی شده را در در اطراف خود سازماندهی و به یکدیگر مرتبط می سازد . دسترسی به داخل بنا از خیابان کویینچی از دو طریق صورت می گیرد : صعود از رمپ میانی و یا ورود از طریق گالری همکف . در واقع مقصود لکوربوزیه از ایجاد شیبراهه، تعریف مسیری جهت رسیدن از خیابان کویینچی به خیابان پرِسکات در سوی مقابل از طریق عبور از میان ساختمان بود تا بدین ترتیب ارتباط بنا با محیط اطراف آن برقرار گردد .

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل مرکز هنرهای تجسمی کارپنتر لوکوربوزیه
  • قیمت محصول: 15 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 50
  • حجم فایل: 6 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت تحلیل مرکز هنرهای تجسمی کارپنتر لوکوربوزیه، بررسی و تحلیل مرکز هنرهای بصری کارپنتر لوکوربوزیه، بررسی و تحلیل مرکز هنرهای بصری کارپنتر لوکوربوزیه، لوکوربوزیه، مرکز هنرهای بصری کارپنتر، شارل ادوارد ژانره، تحلیل نمونه موردی، تحلیل مرکز هنرهای بصری، مدرنیته، معماری مدرن، کارپنتر سنتر، مرکز هنرهای بصری کارپنتر لوکوربوزیه، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، دانلود پاورپوینت مرکز هنرهای بصری کارپنتر، پاورپوینت مرکز هنرهای بصری کارپنتر، پاورپوینت بررسی مرکز هنرهای بصری کارپنتر، پاورپوینت نمونه موردی معماری، معماری و عمران، معماری، معماری مدرن، مدرنیسم، مدرنیته، مرکز هنرهای بصری کارپنتر، بررسی و تحلیل مرکز هنرهای بصری کارپنتر لوکوربوزیه، مرکز هنرهای بصری کارپنتر، مرکز هنرهای بصری کارپنتر لوکوربوزیه، بافت شهری، پاورپوینت مرکز هنرهای بصری کارپنتر، پاورپوینت تحلیل مرکز هنرهای تجسمی کارپنتر لوکوربوزیه، مرکز هنرهای تجسمی کارپنتر لوکوربوزیه، کارپنتر لوکوربوزیه، مرکز هنرهای تجسمی کارپنتر لوکوربوزیه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن