تحلیل پلان بیمارستانتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت تحلیل وبررسی بیمارستان میلاد تهران به همراه پلان ها و تصاویر

تحلیل پلان بیمارستان

پاورپوینت تحلیل وبررسی بیمارستان میلاد تهران به همراه پلان ها و تصاویر

کد محصول :h1

بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی هـزار تختخوابی میلاد به منظـور تأمیـن بخشی از نیـازهای درمــانی کشور و بیمه‌شدگان محتـرم سازمان تأمیـن اجتماعی, در تیر ماه 80 افتتاح گـردید. بیمارستان میلاد دارای بخشهای متعدد تخصصی و پزشکان مختلفی نیز می‌باشد.که با توجه به رایگان بودن خدمات برای بیماران بیمه شده سازمان تأمین اجتماعی (کلیه مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار بیمه شدگان تأمین اجتماعی قرار می‌دهند) با استقبال بیمه شدگان مواجه شده‌است. این بیمارستان دارای ۹۶۰۰۰ مترمربع زیربنای ساختمان‌های اصلی و ۲۶۹۸۵ متر مربع زیر بنای ساختمان‌های جنبی و پارکینگ است‌. طراحی این پروژه به علت وجود اسکلت که از قبل موجود بود و زمین شیب‌دار و محدود آن‌، به صورت یک بیمارستان یک پارچه انجام گرفته است و از طراحی مدولار، که نیازمند زمینی وسیع و گستردگی ساختمان است‌، اجتناب شده است‌. این بیمارستان براساس یک بیمارستان عمومی با تأکید بر تخصص‌های مربوط به ضایعات نخاعی طراحی شده است‌.

ورودی اصلی بیمارستان شامل سالن‌های ورودی و انتظار، اطلاعات‌، کافه تریا، گل فروشی‌، هدیه فروشی‌، نگه داری از کودکان‌، داروخانه و بخش‌های مدیریتی است‌. خدمات آموزشی بیمارستان میلاد نیز شامل سالن سخنرانی ۴۳۰ نفری‌، سالن ۱۹۰ نفری سخنرانی و نمایش بیمار، دو کلاس درس و کنفرانس ۱۲۰ نفری‌، کتاب‌خانه‌، عکاسی پزشکی و اتاق‌های سمینار آموزشی ۳۵ نفری در جوار سایر بخش‌های درمانی و تشخیصی‌،دفترهای پزشکان‌، بخش‌های بستری و پاویون کشیک زنانه و مردانه در بالاترین قسمت برج‌های بستری است‌.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت تحلیل و بررسی بیمارستان میلاد تهران به همراه پلان ها و تصاویر
  • قیمت محصول: 10 هزار تومان
  • فرمت فایل:پاورپوینت
  • تعداد صفحات:76
  • حجم فایل:7 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

تحلیل و بررسی بیمارستان میلاد تهران ، تحلیل پلان بیمارستان میلاد تهران ،آنالیز بیمارستان میلاد تهران،نمونه موردی بیمارستان میلاد تهران ،برنامه فیزیکی بیمارستان میلاد تهران ،ظوابط و استاندارد بیمارستان میلاد تهران ،تحلیل و بررسی بیمارستان میلاد تهران ،دیاگرام  بیمارستان میلاد تهران ،پلان بیمارستان میلاد تهران ،سرانه بیمارستان میلاد تهران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن