پاورپوینت خلاصه کتب معماری

پاورپوینت خلاصه کتاب پارادایم های پردیس

پاورپوینت خلاصه کتاب پارادایم های پردیس

کد محصول : B15

براساس پژوهش های سازمان بهداشت جهانی ، روانپزشکاه بالینی اعلام کردند که امروزه استرس ، تنش و بحران عصبی ریشه ای ترین و اصلی ترین علت برای هفتاد درصد از بیماری های جسمی انسان است . به بیان دیگر استرس حاصل از بحران محیطی و شیوه زندگی قرن بیست و یکم ، منشا اصلی اغلب بیماریهای جسمی انسان معاصر است .استرس از سوی نتیجه شیوه زندگی امروز است و ازسویی دیگر به عنوان پیامدی ناشی از بحران عصبی ، ریشه در عوامل محیطی دارد که میتوان گفت در دنیای کنونی مسائل مهم بحران های محیطی (مثل آلودگی زیست محیطی و افزایش جمعیت ) و نیز انقلاب اطلاعاتی به آن دامن زده است .ازدحام و افزایش جمعیت از مهمتین معضلات اجتماعی امروز بشر است که اندازه بحران انرژی و آلودگی محیط زیست اهمیت دارد.

الگوی جامع باغ ایرانی محدوده ای مربع یا مستطیل شکل از زمینی نسبتا وسیع که با دیواری در پیرامون آن محصور است.سطح این محدوده با دو محور متقاطع عمود بر هم به چها قسمت مساوی تقسیم میشود.آب از فواره واقع در مرکز حوض در محل تقاطع این دو محور، فوران کرده و به چهر جوی هدایت می شود و درختان درون سطوح مربع شکل را آبیاری میکند.اصلی ترین بنای باغ ( کوشک )در مکان تقاطع دو محور قرار میگیرد.

-نظام ساختاری باغ ایران زمینه هندسی تلفیق عناصر طبیعی و مصنوع را در باغ پدید آورده که عناصر طبیعی را با توجه به نظام های کاشت و آب سازماندهی می کند و عناصر مصنوع و ابنیه در نظام استقرار معماری معین می شوند.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت خلاصه کتاب پارادایم های پردیس
  • فرمت فایل: پاورپوینت
  • تعداد صفحات: 54
  • حجم فایل: 4 مگابایت

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

تحلیل و بررسی مجتمع تجاری تیراژه و ایرانیان

پاورپوینت خلاصه کتاب پارادایم های پردیس، خلاصه کتاب پارادایم های پردیس، دانلود پاورپوینت خلاصه کتاب پارادایم های پردیس، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت خلاصه کتاب پارادایم های پردیس، دانلود کتاب پارادایم های پردیس، پاورپوینت پارادایم های پردیس، پاورپوینت نمونه موردی، معماری، کتاب های معماری، کتب معماری، خلاصه کتاب پارادایم های پردیس، پاورپوینت خلاصه کتاب پارادایم های پردیس

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن