تحلیل پلان دانشگاه و خوابگاهتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت کتابخانه دانشگاه فیلیپ اکستر لویی کان

پاورپوینت کتابخانه دانشگاه فیلیپ اکستر لویی کان به همراه پلان ها و تصاویر و فیلم مجموعه

کد محصول: D11

در سال 1965 لویی کان توسط آکادمی اکستر فیلیپس برای طراحی یک کتابخانه گماشته شد. آکادمی خیلی سختگیر و دقیق در شناساندن نوع ساختمان که آن ها می خواستند بود . یک بیرون آجری و خشتی برای جور بودن با ساختمان های اطراف و یک درونی با ایده آل برای مطالعه . ” کیفیت یک کتابخانه ، از طریق الهام و القای یک دانشگاه برتر و جذب دانش آموزان برتر ، موثر بودن یک مدرسه را معین می کند . نه مثل گذشته یک انبار انحصاری کتاب ها و مجله ها.

هراکلیتوس گزاره “هستی پوشیده است” را از خود به جای گذاشته و لویی کان امر غیر قابل اندازه گیری را خاموش توصیف کرده است، اما خاموشی “خواست معطوف به وجود” را می زید که جهت بخش هستی چیزهاست.در این زمینه، اصطلاح خاموش شاید تا اندازه ای عجیب به نظر رسد، اما در عمل بدان معناست که آنچه پنهان است خاموش می ماند تا خود را در اثر آشکار سازد و به سخن درآید. این هنگامی رخ می دهد که “خاموشی و نور با یکدیگر دیدار کنند، خاموشی در آرزوی شوند و شدن و صیروریت است و نور حضور را به کل اشیا می بخشد.”

نور به خودی خود کافی نیست و حضور را تنها در ارتباط با ساختمان می توان دریافت. به واقع لویی کان معتقد است که “خورشید زیبایی خود را نخواهد فهمید مگر اینکه به دیوار پهلوی ساختمانی بتابد.” و از این رو “گزینش شیوه ساخت و ساز به معنای گزینش خصلت نور مورد نیاز در ساختمان است.” کان در عین حال می گوید که هر فضایی به نور طبیعی نیاز دارد:”نمی توانم هیچ فضایی را بدون نور طبیعی تعریف کنم، زیرا اقلیم های گوناگون به ساعات مختلف روز بستگی دارند و فصلهای چهارگانه سال می گویند که یک مکان می خواهد چه باشد.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت کتابخانه دانشگاه فیلیپ اکستر لویی کان
  • قیمت محصول: 15 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت و فیلم
  • تعداد صفحات: 35
  • حجم فایل: 47مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت کتابخانه دانشگاه فیلیپ اکستر لویی کان، پاورپوینت پاورپوینت کتابخانه دانشگاه فیلیپ اکستر، لویی کان، دانلود پاورپوینت کتابخانه، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، پاورپوینت معماری، پاورپوینت کتابخانه دانشگاه فیلیپ اکستر لویی کان، پاورپوینت کتابخانه دانشگاه فیلیپ اکستر لویی کان به همراه پلان ها و تصاویر و فیلم مجموعه، کتابخانه دانشگاه فیلیپ اکستر، لویی کان، پاورپوینت کتابخانه دانشگاه فیلیپ اکستر لویی کان

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن