تحلیل پلان اداری و تجاری

پاورپوینت اصول طراحی پلان مراکز تجاری

پاورپوینت اصول طراحی پلان مراکز تجاری همراه نمونه پلان ها و تصاویر

کد محصول : F3

مرکز خرید یا پاساژ خرید یا مجتمع خرید در دوران گوناگونگذرهای، با جای دادن حجره‌ها و مغازه‌ها در درون خود نقش نوعی بازارچه یا مرکز خرید را ایفا می‌کردند، می‌گفتند. امروزه پاساژها در درون یک ساختمان یا مجموعه‌ای از ساختمان‌ها قرار دارند؛ که شامل فروشگاه‌های گوناگون هستند و با راهروهای مرتبط با هم باعث آسانی دیدار مشتریان از فروشگاه‌ها می‌شوند. راهروهای یک پاساژ می‌تواند بن‌بست یا مرتبط با راهروهای دیگر باشد. پاساژهای امروزی معمولاً چندطبقه بوده و راهروها در طبقات گوناگون بر روی هم قرار گرفته‌اند.

پس از جنگ جهانی دوم مراکز تجاری به تدریج وسعت بیشتری یافتند و کاربریهای متعددی نظیر رستوان محل ورزش هتل محل بازی بچه ها ،‌فضاهای تفریحی بانک، سینما، و غیره به آنها اضافه شدند. در ایران سابقه مراکز تجاری به ساختار شناخته شده بازار بر می گردد . اولین پاساژ ایران را در دوره ی رضا شاه در خیابان لاله زار نو رضاشاه ساخت. به زودی این خیابان به یکی از خیابان های مد روز آن زمان تبدیل شد.

طراحی داخلی تجاری به لحاظ موقعیت اقتصادی که برای هر مکان ایجاد می کند، دارای اصول طراحی مهمی است. طراحی داخلی مغازه می تواند دارای المان های ساده یا پیچیده طراحی باشد که روند رشد یک فضای تجاری را ارتقاء دهد. طراحی داخلی مرکز تجاری و واحد های آن بستگی به موقعیت پروژه یا طرح کل مجموعه دارد. چون طراحی یک واحد تجاری بزرگ یا کوچک می بایست ویژگی یا ضوابط کل مجموعه را در نظر گیرد تا خدشه ای به کل سیستم وارد نکند.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت اصول طراحی پلان مراکز تجاری
  • قیمت محصول: 10 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 38
  • حجم فایل: 3مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت اصول طراحی پلان مراکز تجاری، تحلیل نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه معماری، دانلود پاورپوینت اصول طراحی پلان مراکز تجاری، پاورپوینت نمونه موردی، پاورپوینت اصول طراحی پلان مراکز تجاری همراه نمونه پلان ها و تصاویر، پاورپوینت اصول طراحی پلان مراکز تجاری، پاورپوینت طراحی پلان مراکز تجاری، پاورپوینت اصول مراکز تجاری، پاورپوینت مرکز تجاری، پاورپوینت اصول طراحی پلان مراکز تجاری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن