تحلیل پلان فرهنگسرا و ورزشی

پاورپوینت طراحی فرهنگسرا با ضوابط

پاورپوینت طراحی فرهنگسرا با ضوابط به همراه تصاویر

کد محصول : C6

این بخش شامل کارگاهها و آتلیه ها می باشد که در مجموع نقش بسیار مهمی را ایفا می کند این فضا ها معمولا دارای ارتفاعی ببیش از 3 متر و تا 6 متر میباشد این فضاها دارای ملحقاتی مثل انبار ،رختکن،آرشیو،اتاق مربی ، سرویس بهداشتی و  … که ابعاد آنها به تناسب کاربریشان میباشد .تعداد افرادی که از آتلیه ها و کارگاهها استفاده مینماییند معادل نصف ورودی هنرستان در رشته می باشند.سرانه فضاها از 2 تا 8 متر میباشد.

از نظر بیشتر مشاورین صنعتی  مهندسی و طراحی –فضای لازم برای جا دهی لوازم ترسیم نقشه میتواند بر اساس اندازه کاغذ تعین شود :اندازه تخته هایه رسم نقشه و ماشین هایه نقشه کشی نیز بر اساس این ابعاد تعیین میشود. ساده ترین شکل محوطه کار شامل تخته رسم-چرخ دستی حمل تجهیزات و سه پایه شخصی نقشه کش میباشد هر گاه کار ترسیم به یک نقشه دیگر بعنوان نقشه مرجع نیاز داشته باشد – از میزهایه مرجع یا تابلو هایه قائم میتوان برای انتقال این اطلاعات استفاده کرد. تابلو هایه قائم مساحت کمتری را اشغال میکنند اما در عوض نظارت بر آن محدودیت پیدا میکند.

آموزش تصویری یکی از اصول بسیار مهم و موثر در اموزش بخصوص اموزش معماری ست. بسیاری از تجارب بصری ما به صورت دیدن به وجود می اید که بخشی از این دیدن باید از طریق  عکس و اسلاید از فضا ها و اتفاقات معماری صورت گیرد.از این جهت تعیین و طراحی فضایی  به کلاس یا اتاق عکس و اسلاید بسیار ضروری می نماید. انچه در تعیین مساحت این فضا بسیار مهم است دو عامل صندلی و مخروط دید می باشد.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت طراحی فرهنگسرا با ضوابط
  • قیمت محصول: 10 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 51
  • حجم فایل: 2 مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت طراحی فرهنگسرا با ضوابط، دانلود پاورپوینت طراحی فرهنگسرا با ضوابط، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، پروژه پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت، پروژه معماری، پاورپوینت تحلیل و بررسی مجموعه فرهنگی، پاورپوینت مجموعه فرهنگی، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت، مجموعه فرهنگی، پاورپوینت طراحی فرهنگسرا با ضوابط، پاورپوینت طراحی فرهنگسرا با ضوابط به همراه تصاویر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن