تحلیل پلان دانشگاه و خوابگاهتحلیل پلان و نمونه موردی

پاورپوینت معرفی کالج آمریکایی امرسون لس آنجلس

پاورپوینت معرفی کالج آمریکایی امرسون لس آنجلس به همراه پلان ها و تصاویر

کد محصول : D7

کالج امرسون که در منطقه هالیوود در لس آنجلس واقع شده، در سال 2014 به بهره برداری رسید. این دانشکاه که توسط مورفوسیس طراحی شده است، به عنوان یک مرکز دائمی برای برقراری ارتباط و برنامه های مشهور هنری مورد استفاده قرار می گیرد. این دانشگاه سطح آموزشی خود را تا مقطع فوق لیسانس ارائه کرده، و برنامه های تحصیلی و مطالعاتی را به صورت حرفه ای اعم از: کارگاه های آموزشی، سخنرانی ها،و همایش ها را به صورتی گسترده و بین المللی در برنامه کاری خود دارد. همچنین این طرح شامل برنامه هایی مانند: فرصت های شغلی در بخش اداری، مسکن دانشجویی، و امکانات مختلف آموزشی را برای ارتقاء سطح فرهنگی هالیوود به ارمغان آورده است.

تسهیلات پایدار به همراه امکانات و آموزش های ابتکاری، در روند رشد فکری و خلاقیت دانشجویان این موسسه بسیار مؤثر می باشد. دو برج بلند و باریک به عنوان محل اقامت دانشجویان در نظر گرفته شده است. در مرکز این مجموعه کلاس های درس و بخش های اداری تعبیه شده اند. متریال به کار رفته در پوسته داخلی و برخی از قسمت های خارجی از آلومینیوم می باشد. تجهیزاتی رسانه ای که برای سالن همایش این دانشکده در نظر گرفته شده، قابل مقایسه با بسیاری از مراکز رسانه ای لس آنجلس می باشد.

فضای خوابگاهی که شاملِ 159 واحد یک‌تختی، 29 واحد دوتختی و 4 آپارتمان برای همکاران- در قابِ عمودیِ بیرونی بنا جا گرفته‌اند. در نماهای شیشه‌ای آفتاب‌گیر، پنل‌ها و کرکره‌هایی هست که به راحتی می توانند جلو تابش گرم آفتاب را برحسب نیاز داخل بنا بگیرند. در فضای میانِ قاب، خروجی‌های فضاهای داخلی به عرصه‌ای باز می‌شوند که عمومی و اجتماعی هستند که هم مورد استفاده کالج است هم مورد استفاده عرصه عمومی. عرصه‌ای که مکان‌های مناسبِ کنسرت و نمایش فیلم برای دانشجویان و دیگران دارد. تاسیساتِ این فضاها در بالا تعبیه شده‌است.

————————————————————————————————————————————————————————————————————

مشخصات محصول:

  • نام محصول: پاورپوینت معرفی کالج آمریکایی امرسون لس آنجلس
  • قیمت محصول: 15 هزار تومان
  • فرمت فایل: پاورپوینت 
  • تعداد صفحات: 62
  • حجم فایل: 13مگابایت
قیمت قبل از تخفیف 1,200,000 ریال

نحوه خرید :

 ۱- کلیک روی دکمه خرید و پرداخت ۲- ثبت ایمیل و مشخصات ۳- پرداخت مبلغ با کلیه کارتهای بانکی ۴-  نمایش لینک دانلود فایل  و ارسال یک نسخه به ایمیل شما

دوستان عزیز در صورت هرگونه مشکل در خرید یا دانلود فایل و همچنین سوال در مورد محصول لطفا با شماره ۰۹۱۰۰۸۹۴۹۰۶ از طریق تلفن و تلگرام باما در ارتباط باشید.

پاورپوینت معرفی کالج آمریکایی امرسون لس آنجلس، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت معماری، شهرسازی، پاورپوینت معماری، دانلود پاورپوینت دانشجویی، پاورپوینت معرفی دانشکده معماری خارجی، پروژه معماری، معماری مدرن، پاورپوینت دانشکده، تحلیل پلان ها و تصاویر، پاورپوینت معرفی بهترین دانشکده های معماری دنیا، پاورپوینت نمونه موردی، دانلود پاورپوینت معرفی کالج آمریکایی امرسون لس آنجلس، دانشکده، بافت شهری، معماری، فناوری معماری، طراحی فضای دانشگاه، تکنولوژی مدرن، معماری معاصر، معماری ساختمان دانشگاه، پاورپوینت معرفی کالج آمریکایی امرسون لس آنجلس، پاورپوینت معرفی کالج آمریکایی امرسون لس آنجلس به همراه پلان ها و تصاویر

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
بستن